Ze sedla Zbojská přes Tri Kopce do města Tisovec. - diskuse

• 1.12.2015 21:37
    Jak jsem slíbil, tak činím. Nový srub v sedle Burda byl dne 18.7.2015 slavnostně otevřený. Až budu mít pořízené vlastní fotografie, tak je sem vložím.
  • Požár srubu v sedle Burda
    19.1.2013 22:43

Dodatečně chci informovat, že srub v sedle Burda dne 2.11.2012 shořel. zbyly z něho pouze ohořelé kusy a popel. Nejhorší na tom je, že podle zjištění policie byl srub zapálen úmyslně. Nepochopím a každý rozumný člověk asi taky, proč ho dotiční podpalači zapálily. Je to hrůza. Tato zpráva mě dost zasáhla. Vždyť toto místo na člověka působilo pozitivně. Příjemní lidé, kteří srub provozovaly, dalo se snimi mluvit o všem možném, když jsem tu byl, tak tu vládla přátelská nálada. Ta tu určitě vládla i po celou dobu jak před mojí návštěvou tak i po ní. Až do dohoto požáru. Paní, spoluprovozovatelka se s této hrůzy zhroutila. Vůbec se jí nedivím.  Doufám jen, že se s toho dostala. Srub sloužil jako turistická útulna, informační centrum a zejména jako přestupní stanice Huculské magistrály. Podle zpráv to vypadá nadějně, že hned jak to půjde, tak se v roce 2013 začne stavět srub nový. Nejspíš stavba začne někdy začátkem jara, až roztaje sníh. Až bude srub opět postavený a otevřený, tak sem tuto informaci umístím.

• Kemping Sedliacky Dvor Brezno-Rohozna
    18.1.2013 12:51

Blisko pri trase: Sedliacky Dvor, malý prijemny agrokemp v prirode. Turistické/cyklisticke trate priamo z kempingu, Muránska Planina a Nízke Tatry blizko. „Užite si jednoduchého, srdečného vidieckeho života, obklopení nádhernou panenskou Slovenskou prírodou“. Na prenajom apartman, sedliacku izbu, karavan a kompletny vybaveny stan. www.sedliackydvor.com Vitajte!

• 5.10.2012 1:28
    Krásná, ale docela náročná trasa.

Zpět na příspěvek Ze sedla Zbojská přes Tri Kopce do města Tisovec.