VI. díl - Po svazích Hradiště (s prodloužením) - 11,5 km

číslo 8 Jarov - rozc. se žlutou 7,2 km
číslo 9 Zbraslav - nádraží 9,0 km
číslo 10 Praha,,Nádraží Zbraslav 9,3 km

Popis trasy naleznete na adrese:

Další trasy také na

Poslední aktualizace: 21.6.2009
VI. díl - Po svazích Hradiště (s prodloužením) - 11,5 km na mapě

Příspěvky z okolí VI. díl - Po svazích Hradiště (s prodloužením) - 11,5 km

Pozvání od Keltů
Čeká na vás putování za Kelty, prapředky naší vlasti. Nejstarší a zároveň největší opevněné keltské h…
U turistického rozcestníku cca 1km od Zbraslavi na úbočí kopce Závist…
Dnešní výlet je za zvířátky i za kulturou.Jeli jsme autobusem č.165 od…
Turistické směrovky na nacházejí uprostřed náměstí na sloupu veřejného osvětlení. Zdejším náměstím prochází červeně značená turisti…
Nachází se při severním okraji pražské městské části Zbraslav v ulici Vladislava Vančury, poblíž tzv. Vančurovy vily. Socha stojí v malé…
Památník k uctění památky padlých vojínů a legionářů v první svět…
Když jsme měli strávit víkend na rodinné akci ve Zbraslavské myslivně, tak…
Zbraslav leží v nejjižnější části Prahy. Rozkládá se na levém břehu Vltavy a neda…
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, tentokrát Vás pozvu na malou procházku za slavnými muži, kteří, žili, poracovali nebo mají…
Keltské oppidum Závist u Zbraslavi se nachází na vrchu Hradiště, které se vypíná vysoko nad bývalým soutokem Vl…
Hradiště Závist, které vzniklo v 6. století před naším letopočtem , nad…
Pomník mistra Jana Husa, který se nachází v ulici Elišky Přemyslovny ve Zbraslavi, byl vytvořen sochařem J.F: Žákem z bronzu v roce…
Před měsícem jsme se vrátili z cestování po jižní a jihovýchodní Moravě. Moc jsme si však doma neodpočinuli. S vnoučaty předškolního věku to ani…
Nachází se nad městem na vrcholu kopce Havel, který je vyhlášen z…
Karlův stánek
K altánku, který získal své jméno podle toho, že prý se odtud do kraje rozhlížel Karel IV, stojí na místě, kde původně byl kříž na…
Opět je tu článek, pro "pražáky", kteří sice v Praze bydlí, ale neznají…
Ideálná výlet z Prahy je návštěva Károvského údolí. Do Károvského údolí se dostanete jednoduše od vlakové zastávky Praha- Zbraslav. …
Na dnešní výlet jedeme autobusem č. 106 z Kačerova na nádraží Praha -…
JAROVSKÝ TUNEL Historie zdejší železnice sahá do roku 1880. Tehdy byl…