Údolím Střely, Plasy - Rabštejn - diskuse

• turista
    Laco Toušek
    Jedna z nejlepších tras na Plzeňsku
    19.5.2012 12:16
    Nádherná trasa, kterou ale doporučuji jít přesně v opačném směru (ne proti proudu) z Žihle do Mladotic.
  • turista
    Jitka
    Doporučuji
    4.8.2010 10:43
    Této oblasti jsem si užívala tři dny a ještě by bylo co k vidění. Začínali jsme v Plasích a putovali jsme po zelené do Rabštena (cca 21 km) přes Mladotice, kde si můžete dát něco na zub v občerstvení "Pod Lípou", cesta podél řeky Střely nemá chybu! V Rabštejně stojí za to zkusit alespoň část naučné stezky a vylézt na skvělou Hraběcí vyhlídku a občerstvit se třeba u Huberta nebo na Ranči. Z Rabštejna jsme se vydali po modré do Manětína (cca 12 km) a po prohlídce města a vydatném jídle jsme pokračovali na jih po zelené značce přes Lipí a u hájovny Libenov jsme se napojili na žlutou, která nás přes Hvozd (zde si můžete v místním obchodě dokoupit zásoby) zavedla do již známých Mladotic. Odtud jsme šli dále po žluté podél Trojanského potoka - pohodlná cesta i pro cyklo - a pak jsme odbočili na modrou, která vedla přes Žebnice (krásná lidová architektura) zpět do Plas. Malý nedostatek - informační centrum ani jiné materiály o víkendu v Plasích neseženete. Info servis nám poskytl až Manětín.