TUPESY PODVRDY

7..pohled na pastviny nad osadou
číslo 7 Tupesy Podvrdy-jilník 2,0 km
  7.pohled na místní jilník

Dnes vás zavedu do obce Tupesy osady Podvrdy.Zajímavé je,že v Historickmém lexikonu obcí je tato osada uváděna ve spojitosti s obcí Brloh.

Okolí osady to nemění a to je důležité tak pojďme nakouknout do zdejší přírody.Minulý týden se na celém území Česka ochladilo a tak fotky mají trochu zimní nádech.

Po příjezdu do obce od Přelouče necháme naše oře zaparkované po pravé stzraně nejlépe u autobusové zastávky kde je dostatek místa pro parkování, nasadíme čepici a jdem.

Směrem na Lipoltice pokračujeme k odbočce uhýbáme do prava do mírného kopce.Projdeme kolem malé usedlosti a jsme na pastvinách nad osadou.Zde je otevřená krajina a naskytují se nám hezké pohledy po kraji.

Máte-li čtyřnohého kamaráda nezapomeňte ho vzít s sebou....

Poslední aktualizace: 13.12.2014
TUPESY PODVRDY na mapě
Autor: mokomido

Příspěvky z okolí TUPESY PODVRDY

CESTOU NECESTOU I.-MOKOŠÍN-LIPOLTICKÁ SKÁLA.
Z Mokošína do Lipoltic Již několik let patřím do…
LOM U DVOU MOŘÍ - Brloh Obnažená skála Za obcí Brloh…
Vánoce jsou konečně tady a dlouhé chvilky volna je…
  BRLOŽSKÝ POTOK II. Nevím jak se k blýžícímu roku stavíte ,ale mne to nedá při dnešním slunečném počasí naposledy nevytáhnout boty . Po obědě narychlo nachystám pár piško…
Údolí Brložského potoka je dostupné po celý rok pěšky…
VESELÉ VÁNOCE VŠEM  PŘÁTELŮM TURISTIKY  Nepřejezte svá…
                                                       …
 O červnu táta vždycky říkal: Jaká parna se v červnu…
Slavíkovy ostrovy Další z našich oblíbených tras po okolí.Dnes zavítáme do okolí Přelouče na tzv.Slavíkáče. Tedy přesněji na Slavíkovy ostrovy.Toto najdete severně od města…
Na Brložském potoku ,silnici 32214 vedoucí ze Sovoluské Lhoty do Přelouče leží osada Pelechov.  Pelechov patřil původně k žehušickému panství, v…