Trek v Pyrenejích - Formigal - Pico Anayet - Candanchú. - diskuse

• Re:
    23.11.2014 11:14
    Máš pravdu, Pyreneje jsou nádherné. A pokud navíc vyjde počasí :-)). Z.
    23.11.2014 11:12
    Ahoj, věřím, to tentokrát vyjde :-). Je to krásný kout Evropy a navíc je zde minimum turistů. Ordesu jsme také dělali, nocovali jsme u chaty Göriz a další den sestupovali kaňonem Aňisclo - nádhera. http://www.turistika.cz/trasy/trek-v-pyrenejich-parque-nacional-de-ordesa-y-monte-perdido Hezký den a hodně nových cestovatelských zážitků přeje Zdeněk
  • Re:
    23.11.2014 11:00
    Ahoj Vítku, máš pravdu. Tu krásu si vybavuji často a budu si ji dlouho pamatovat. Zdeněk.
  • 23.11.2014 5:19
    Moc pekný výlet v nádhernom prostredí.
  • 22.11.2014 21:14
    Krása. Závidím. Už druhým rokem se mi nepovedlo udělat kus NP Picos Europa spolu s návštěvou NP Ordesy, což je kousek od vašeho treku. Vždycky toho z kamarádů, co měl jet se mnou, zradilo zdraví. Jednoho bypass a druhý s úrazem nohy. Mám připraveného třetího na příští rok. Nevím, jestli se tam konečně dostanu. Nejsou lidi. A ty hvězdy nahoře, to znám. Paráda.
  • 22.11.2014 13:31
    Opravdová nádhera a k tomu ty parádní fotky, snad už nelze více dodat. To překvapení v podobě hvězdnaté noci a úplňkem, to musel být opravdu silný zážitek, počítám, že zážitek na celý zbývající život, není-liž pravda?

Zpět na příspěvek Trek v Pyrenejích - Formigal - Pico Anayet - Candanchú.