Staré Město - Králický Sněžník - Klepáč - Horní Morava - diskuse

• Re: Re: Re: Hodně dobré
    7.10.2014 11:00
    Tak jsem si tu pochvaloval spolupráci Pardubického a Olomouckého kraje a vida. Už to neplatí a na doklady IREDO smíte dojet jen do Červeného Potoka. Zastávky Podlesí, Vlaské a Hanušovice už jsou ze systému vyjmuty.
  • Re: Re: Hodně dobré
    26.8.2014 8:33
    Jako český patriot bych měl tvrdit, že Morava samozřejmě pramení v Čechách, ale nebudu. Ve směru od nás už to je "za rohem" a tam je pro mě prostě Morava... Ale ono je to jedno, hlavně že tam je krásně, a to teda je. Pravda ale je, že silně oceňuji fakt, že Pardubický kraj sahá až tak daleko. Díky tomu až do Dolní Moravy a do Hanušovic (díky spolupráci s Olomouckým krajem) můžeme využívat dopravní systém OREDO a dostat se takhle daleko z Hradce Králové ve dvou lidech za 260 Kč (jednodenní síťová jízdenka IREDO) a ještě perfektně navazujícími spoji, to prostě nemá chybu. Ještě k tomu otočení trasy (hrb jarda). Může být, ale ono Na Rozcestí bylo taky hodně dobře a i zde je zastávka autobusu přímo u restaurace. Že jsme šli ale popisovaným směrem, mělo důvod v tom, že takto je příznivější dopravní spojení z HK.
  • Re: Hodně dobré
    25.8.2014 7:46
    Já si myslím, že pramen i Slůně pořád leží na Moravě. Pardubický kraj je takový mezikraj, kde jsou části Čech i Moravy. My znalci budeme stále tvrdit, že obé leží na Moravě. Hlavní vrchol je pak v podstatě na státní hranici.
  • turista
    hrb jarda
    Hodně dobré
    22.8.2014 8:47
    Až na první část Staré Město - Stříbrnice nej trasa, skutečně na 6 hvězdiček. Škoda jen, že díky horotvorným pochodům v zemské kuře (nebo snad v parlamentu) se pramen Moravy a Kraličák ocitli v Čechách. Optimální dle našich dlouhodobých zkušeností je pochod obrátit a zakončit pochod v penzionu "U Kampů" ve Stříbrnicích (přímo od penzionu odjíždí autobus cca 17hod do Staráku).
  • Re: Super
    21.8.2014 20:10
    Přidávám se, pěkně napsané. Zrovna jsme letos výstup na Kraličák taky absolvovali, tak vím, o čem mluvíte :-)
  • Super
    21.8.2014 18:28
    Kdyby se dávalo 6 hvězdiček, dal bych hned. Pět je pro mě málo, tak musím vystačit s málem. Naštěstí to mám přeci jen blíž, tudíž na Kraličák můžu častěji.