Na Kraví skály.

číslo 1 Vysoká Pec Asfalt 0,0 km
  Značenou cestou okolo Kundratické hájovny na rozcestí cest.
číslo 2 Rozcestí Šotolina 1,5 km
  Opustíme žlutě značenou cestu a lesní silničkou stoupáme k prvním skalám.
číslo 3 Bivak u cesty. Šotolina 2,6 km
  Okolo bivaku pokračujeme cestou dál do západního svahu hory až do místa, kde pod cestou je průsek. Zde se ve svahu nad cestou tyčí Vánoční věž.
číslo 4 Vánoční věž. Šotolina 4,4 km
  Výstup k věži prudkým svahem je docela náročný. Věž je 12 metrů vysoká a je často navštěvována místními horolezci. Po prohlídce věže zpět na cestu a kousek zpátky. Z cesty jsou vidět nad stromy vyčnívající špičky skal. Svahem opět prudce nahoru ke skalám.
číslo 5 Kraví skály Šotolina 4,9 km
  Mohutná skalní hradba rozeklaných skalních bloků a věží. Další oblíbené místo horolezců, ale i zdatnějších turistů. Za skalami vede pěšina, po které se celkem pohodlně nechá sestoupit k Jižní věži.
číslo 6 Jižní věž. Šotolina 5,9 km
  Další krásný skalní útvar vysoký 17 metrů. Po pěšině se sejde až k bivaku u cesty.
číslo 7 Bivak u cesty Šotolina 6,0 km
  Stejnou cestou sejdeme zpět do Vysoké Pece.
číslo 8 Vysoká Pec Šotolina 8,6 km
  autobusová zastávka

Výlet do prudkých a skalnatých svahů Jedlové v Krušných horách.

Poslední aktualizace: 27.4.2017
Na Kraví skály. na mapě
Autor: Hribal

Příspěvky z okolí Na Kraví skály.

Smírčí kříž Drmaly
V areálu školky okrasných dřevin  a alejových stromů v Drmalech u Jirkova…
Na nádvoří zámku Červený Hrádek jsou v nikách dvě kašny z dílny sochaře Jana Brokoffa z let 1687-88. Sochy na kašnách představují postavy z řecké mytologie Polyfema a Odyssea.…
Červený Hrádek - zámocký park a rybník Barokový zámok Červený Hrádek…
Zajímavý barokní zámek Červený Hrádek stojí na úpatí Krušných hor…
Na Mariánském kopci,jižně od zámku Červený Hrádek, nechala majitelka tohoto panství Gabriela Hohenlohe postavit poblíž sloupu se sochou Panny Marie Neposkvrněné hrobku pro svého…
V prudkých svazích hory Jedlová je velké množství skalních útvarů. Přímo nad obcí Vysoká Pec, v jižním svahu hory, se tyčí Jižní věž…
Vodárna se nachází hlouběji v Oboře Červený Hrádek. Pokud pokračujete…
Unikátní skalní útvar se nachází ve svahu hory Jedlová /853 m/. Rulová skalní brána /okno/ má výšku 5 metrů a dosahuje šířky 2 metry. Dostaneme se k…
Při naší cestě podhůřím Krušných hor na sever jsme se zastavili v Jirkově, k…
Mestská historická vyhliadková veža JirkovHistória veže sa začína písať roku 1516, kedy majiteľ panstva Lorenz Glatz zanechal…