Miedzylesie - Adam - Studenské skály - Jablonné nad Orlicí - diskuse

• 14.2.2020 18:37
    Teď jsou ceny fajn. Z Lichkova je to za 29 Kč, třeba z ústí nad Orlicí už jsou ceny dost různé podle vlaku, ty ranní jsou kolem 70 Kč. S těma pohraničníkama to bývala sranda. Sestra má chalupu na Trčkově v Orlických, měli tam známé v Lasówce a dost se přes Divokou Orlici navštěvovali. Samozřejmě to hraničáci zjistili a tak si začali chodit pro cigarety coby úplatky, že to nevidí. Později to dopadlo tak, že se udělal oheň přímo na břehu, napekly se tam kuřata a zpumprlikovali se všichni tak, že je ráno spící našla další hlídka. Strašnej průser. Nakonec ale z toho vznikla družba a další sedánky už probíhaly i za účasti velitelů.
  • 14.2.2020 16:37
    Super. Navíc většina míst důvěrně známá. Jen by mě zajímalo, kolik stojí ten vlak do Mezilesí. Kdysi ještě v 90. letech jsme tam jeli s bráchou, když jsme chtěli přelézt Kraličák z druhé strany. Tenkrát nás jízdenka jen Lichkova přišla asi na 90 Kč. Ještě že po nás nechtěli víza. Nicméně na polské chatě pod Kraličákem na nás ještě bdělí pohraničníci mířili škorpiony (oni tu ostrahu hranic děsně žrali).