EURO 2024 v Německu Travel blog Německo Ubytování Německo  Mapa Bavorska

Bavorsko se nachází na jihu Německa a je jeho největší zemí. Stejně jako bílá klobása a pivo, patří k Bavorsku i živé tradice. Objevovat zde můžete více než 100 000 architektonických památek, 1 200 muzeí a sbírek ... > více o Bavorsku

Dovolená v Německu:   Města a destinace   Hrady a zámky   Aktivní dovolená
Příspěvky z Bavorska od zkušených turistů a cestovatelů
Tipy na výlet (99)    Turistické cíle (434)    Trasy (9)    Cestopisy (34)

Lederbach

Trasy Pěší trasa Velká náročnost

Zaznamenaná trasa nádherného a velmi členitého hřiště Lederbach (Axel Lange Generali Golfplatz Lederbach).

Nejsou zde žádné fotografie, jestli k tomuto příspěvku nějaké vlastníte, nahrajte je.
Poslední aktualizace: 9.5.2016
Autor: milousz

Bad Griesbach im Rottal

Příspěvky z okolí Lederbach

Vzpomínka na dovolenou za železnou oponou v roce 1989
  Při každém výročí 17. listopadu vzpomínám na naši první dovolenou za kopečky, nebo - li za železnou oponu. O tom, že bychom se někdy mohli podívat za šumavské kopce, tam na druhou stranu k …
Užijte si život z té lepší Stránky - v Bad Füssingu. Nejoblíbenější evropské lázně v bavorské golfové a termální oblasti, v blízkosti rakouských hranic, budou pro Vaše zdraví výhrou. Nechte…
Jedeme do největších termálních lázní v Německu. Autem z Prahy je to cca 250 km a cesta nám bude trvat cca 3 hodiny a 45 minut. Praha – Strakonice – Strážný -…
Dóm sv. Štěpána je jednou z nejvýraznějších památek města, které je známé jako soutok tří řek. Řeč je o německém Pasově.  Nepřehlédnutelný chrám leží na náměstí Domplatz. Od 8. století…
Dunaj - druhá nejdelší evropská řeka – nabízí spoustu nádherných míst k výletům plným objevování a poznávání. Jedním z nich je například turistická Dunajská panoramatická trasa, která se vine krásnou oblastí výcho…
Snová poloha na třech řekách, úchvatné památky a pestrá gastronomie: Pasov má mnoho co nabídnout, což ocení mimo jiné také cyklisté a pěší turisté. Kultura a příroda jsou si v Pasově…
Pasov patří mezi naše oblíbená bavorská města, kam se rádi vracíme. Pro první část cesty ze Sušice do Železné Rudy – Alžbětína volíme auto. Cesta vlakem přes Klatovy trvá více jak dvě…
„Pěší turistika a cyklistika – od kultury k přírodě na řekách Dunaj, Inn a Ilz“ – tak zní motto tzv. „města tří řek“ Passau pro tento rok. Návštěvníci mohou během komentovaných pěších…
Zkraťte si čekání na Vánoce a vydejte se vlakem Českých drah do Pasova za krásnými adventními trhy. Využít můžete výhodné adventní jízdenky od Českých drah.Perníčky, koření a delikátní…
Návštěva města Passau  -  Dolní Bavorsko.               Když jsme jeli před pár lety do města Passau prohlédnout si jeho památky,byl listopad a počasí nám moc nepřálo,bylo zamračeno,občas padal mokrý…
Pasov je starobylé město nedaleko našich i Rakouských hranic, známé tím, že se zde stékají tři řeky - Dunaj, Inn a Ilz. Přestože je Inn z nich největší, Dunaj je delší a tak se do něj Inn vlévá. Centrum města le…
Cesta do Horního Rakouska se vyplatí. Buď na jeden den nebo zůstaň pár nocí. Klasické cestování je ještě pořád autem, ale do Rakouska se z Čech dnes turista dostane pohodlně i vlakem, také…
Westernové městečko Pullman City v sousením Bavorsku nadchne děti i jejich rodiče. Najdete ho mezi Passovem a Deggendorfem zhruba 70 kilometrů od Železné …
Zřícenina hradu Winzer se nachází v blízkosti Dunaje nad obcí Winzer v bavorském okrese Deggendorf. Má přízvisko Markt, tedy obec, která mívala tržní právo a to již od roku 1322. Název Winzer je odvozen od vinařsk…
Za krásného slunečného počasí jsem se 16.3. rozhodla místo lyžování vyjít na Červenou horu. Byla by to nenáročná túra, kdybych se nevydala kratší trasou...Šplhala jsem do kopce, kochala jsem se do té doby, než mi došlo, že stojím na ledovém jazyku kousek od srazu. Doporučuji v těchto dnech, kdy je povrch zledovatělý a hodně kluzký, vzít si nesmeky. Vyhlídka Nad Vřesovou studánk…
Naším hlavním cílem na burghausenském Městském náměstí (Stadtplatz) byl sice hlavně farní kostel sv. Jakuba, ale i tak jsme si nemohli nepovšimnout spousty krásných a zdobných paláců a domů…
Naše dnešní cesta bude opravdu odpočinková. Lze  ji vřele doporučit jako odpočinkový den v rámci týdenního pobytu na Šumavě, nebo zařadit do toulek bavorským příhraničím. My jsme za odpočinkem do tohoto bavorského městečka startovali ze šumavské Filipovy Hutě přes Borová Lada a Horní Vltavici do Strážného, kde jsme překročili státní hranici. Odtud už nám do cíle cesty zbývalo…
Chcete-li vidět na vlastní oči nejdelší hrad Evropy, nemusíte zajíždět na druhý konec světa, ale stačí navštívit hornobavorské město Burghausen. Tady se nachází pozoruhodný hradní areál pyšní…
Západně od areálu nejdelšího hradu Evropy - a možná i celého světa – se nad jezerem Wöhrsee a na vrcholku Eggenberg tyčí mohutná hradební bašta. Tato dominantní fortifikační stavba není…
Bayerisch – Eisenstein, tak zní název v němčině, je malé horské městečko, které má přibližně 1700 obyvatel. Jeho počátky se datují rokem 1525, kdy se v okolí začala těžit železná ruda.  Leží těsně při česko – ně…
Na Stezku v korunách stromů a do výběhu zvířat v NP Bavorský les 28.10.2014 Jedeme z Železné Rudy do Národního parku Bavorský les, když už to z dovolené máme…
V Neuschönau v Národním parku Bavorského lesa se nechází nejdelší stezka korunami stromů na světě. Je to 1 300 metrů dlouhá stezka, která se nachází ve výšce 8 až 25 metrů a vede skrz koruny stromů buků, jedlí a smrků. Na celé trase je 6 stanovišť: 1. Strom - Trojzvuky 2. Mrtvé dřevo - plné života 3. Proluka - vůbec ne prázdná 4. Světlo a stín 5. Celosvětové bádání v korunách stromů 6. Strom - dům 6 stanoviště je z…
Pro milovníky přírody a Šumavy zvlášť přináším tip na celodenní výlet, na Šumavu, tentokrát z druhé strany. Do Německa. Kousek od hranic leží městečko Neuschonau a v jeho blízkosti se nalézá rozsáhlý areál, kde se návštěvníkům představý německý N.P. Bavorský les velice netradiční, ale zajímavou formou. Hlavním ,,tahákem" areálu je Stezka korunami stromů. Jedná se chodník, ve…
Stezka korunami stromů v Národním parku Bavorský les, je fantastický zážitek zakončený 44m vysokou rozhlednou ve tvaru vejce, z níž je rozhled na Český les, Bavorsý les a severní hřeben Alp. Rozhledna je vystavěna…
Unikátní stromová stezka v národním parku Bavorský les je vůbec nejdelší stromovou stezkou na světě a měří 1300 metrů. Na konci je zakončená nádhernou věží (ve tvaru vejce) Vysokou  44 metrů s dohledností až 100 k…
Luzný = Lusen - kopec s krásným rozhledem do kraje. Vršek vypadá jako úmyslně nasypané kamenné pole. Parkoviště u obce Waldhäoser, ze kterého vychází značené trasy je dostatečně veliké. C…
Roklanský potok pramení v těsné blízkosti státní hranice ČR a Německa asi 0,5 km severozápadně od Blatného vrchu (1.367 m) v nadmořské výšce 1.264 m. Jeho tok směřuje od pramene k severu, protéká Roklanskou slat…
Krajinou zaniklých vesnic - Knížecí Pláně a Bučina. Je časné ráno a já vystupuji v malé šumavské obci Borová Lada. Těžká dešťová mračna se válejí po okolních kopcích a zdá se, že první dešťové kapky jsou otázkou několika nejbližších minut. Na návštěvu Chalupské slatě tentokrát čas nemám. Protáhnu se kolem stále ještě spících bývalých hraničárských bytovek a o kus dále…
Zaniklá vesnice pod Poštovní horou. Kdysi nejvýše položená šumavská osada (1062 m), založená v polovině 18. stol. u bavorské hranice spojující Kvildu s Finsterau. Po vysídlení Němců obec zanikla, v r. 1992 znovu…
Bývalá dřevorubecká osada při hranici. Od roku 1770 byla osídlována. Do roku 1918 patřilo území do Rakousko-uherské monarchie, po 1. světové válce bylo tohle území, osídlené převážně Němci, začleněno do nově zal…