Kudowa Zdrój – naučná stezka obojživelníků (Ścieźka Edukacyjna – Płazy) - diskuse

• Re:
    25.4.2013 22:37

V polských Sudetech se touláme často. Je v nich spoustu zajímavého, lidé se k nám chovají hezky. Co nám však hodně vadí, je neskonalý nepořádek všude kolem cest a na místech, kde se dá posedět. U nás si přírody vážíme daleko více. Tolik nepořádku se u nás nevidí ni zčásti

V jednom dokumentu pojednávajícím o žábách nepopisovali akt následující po námluvách jako zcela romantický. Žába končí se šrámy na břiše po pevném sevření. Asi je to těžká práce oplodnit až 3.500 vajíčekSmile.

• Re:
    25.4.2013 22:11

Naučná stezka byla financovaná z evropských peněz. Asi jich bylo málo, proto je stezka tak krátkáSmile. Ono pro poučení stačí pár informačních tabulí, nemusí být daleko od sebe. Ale jinak téma stezky je zajímavé.

• 25.4.2013 21:34

Ono je to s těmi odpadky všude stejné, dnes spousta lidí vztah k přírodě prostě nemá, uznává jiné hodnoty a on to po mě někdo uklidí. Když jsme u těch žab, tak jsem zažil na jaře v Srbsku u Karlštejna, na Bubovických vodopádech námluvy žab a bylo to krásné.

• 25.4.2013 21:17

Naučná stezka na tak malé ploše, s tím jsem se ještě nesetkal. Ty flašky a ostatní odpad, to doopravdy něco hrozného.

Zpět na příspěvek Kudowa Zdrój – naučná stezka obojživelníků (Ścieźka Edukacyjna – Płazy)