Jedlová Žst. - Malý Stožec - Chřibská Žst.

Trasy Pěší trasa Malá náročnost

Krátká, pohodová absolutně nenáročná trasa ( spíše procházka, pomineme-li výstup na samotný Malý Stožec ale i ten není přehnaně náročný).
Trasa vede od železniční stanice Jedlová po žluté turistické značce, která vás u dalšího rozcestníku jak ukazatel uvadí- dejte se vlevo stále po žluté značce . Příjemná lesní cesta s občasnými výhledy na Malý Stožec vás po chvíli zavede k rozcestníku s turistickým odpočívadlem. Odsud už jen 600 na samotný vrchol.
Po návratu zpět k lesní cestě pokračujte stále po žluté, která vás zavede až k železniční stanici Chřibská nebo můžete žlutou značku vyměnit za červenou a dojdete až do Rybniště.

Poslední aktualizace: 14.8.2023
Jedlová Žst. - Malý Stožec - Chřibská Žst. na mapě
Autor: Salwin

Příspěvky z okolí Jedlová Žst. - Malý Stožec - Chřibská Žst.

Jedlová - Míšeňský vodopád - Konopáč
Na této trase navštívíme dvě přírodní zajímavosti Lužických hor - asi 1,5…
Túru jsme odstartovali na nádraží v Jedlové, nádražní budova na dosti frekventované trati se nachází uprostřed lužických lesů. Šli jsme po…
Pohodová trasa, převážně lesem, bez větších převýšení. Nabízí výhledy na…
Trasa tohoto výletu začíná na nádraží ve Když konečně sejdemeSvoru, které…
Na zeleně značené Stezce Českem mezi Jedlovou a Stožeckým sedlem v úvozu bývalé hojně využívané Pražské cesty stojí vysoký pískovcový sloup. Na čtyřbokém podstavci je reliéf…
Autem do Nové Huti (Svor-okr.Česká Lípa).Odtud pěšky po cestě,která kopír…
Poblíž Jeleního sloupu nad nádražím Jedlová stojí na rozcestí replika Třípanského kamene. Hraniční kameny se používaly k vymezení hranic panství od 18. století až do poloviny 20…
Vyjeli jsme vlakem z České Lípy a vystoupili na zastávce Jedlová…
Naše cesta začíná na parkovišti na Stožeckém sedle.Rozcestník s…
Dvojice Jedlovských rybníků leží v pramenné oblasti Chřibské Kamenice…