Čertovy kameny, Zlatý Chlum a Křížový vrch nad Jeseníkem - diskuse

• Re:
    11.12.2013 15:30
    Ano, na Chlumu je jen bufáč v boudě, ale pivko a Kofola "bodnou". Navíc, kdo chce, může si tu upéct buřty na ohništi před věží.
  • 22.10.2013 11:38
    K chatě čertovy kameny se dá dojet autem, takže si trasu můžete zkrátit a necht si jen ten nejostřejší výšlap na chlum. Na Čertových kamenech je dobré dát si oběd, protože na chlumu je jen jakési nevábné občerstvení.
  • 9.8.2013 13:08
    Krásná a drsná příroda Jeseníků neomrzí, my jsme tam strávili celkem 4 týdny dovolené během dvou let, letos ještě v srpnu se tam vydáme znovu, přece jen ve zdejší oblasti opět přibyly nové turistické známky, které si zaslouží posbírat a zařadit do naší sbírky...
  • Re: Svatá slova
    9.8.2013 11:08
    Přesně tak, jesenická klasika (a krásná). O to víc mě překvapilo, že se na Turistice objevila jen v popisu jednoho výletu (http://www.turistika.cz/vylety/jeseniky-tri-zazitky-jednim-vrzem) a pak jednotlivých míst. Ale možná je to jen proto, že dělat se s trasami se tu nějak moc nikomu nechce...
  • Svatá slova
    8.8.2013 20:17
    Tady ani není co dodat, to je taková jesenická klasika.