TURISTIKU PODPORUJÍ
61 628 turistů a cestovatelů
113 642 výletů, turistických cílů, tras a cestopisů
1 417 395,- odměny za články

Na dovolenou s CK Fischer nebo s Čedokem? Děkuji, ale raději už snad ani ne … - diskuse

Přidat příspěvek do diskuse

Email se nezobrazí.
  • turista
    Richard Bílý
    Čedok Rhodos
    30.8.2023 22:08
    Letos jsme byli s Čedokem na Rhodosu v hotelu Relax a bylo to super. Úžasný animační program pro děti,dopoledne i odpoledne a 2x týdně dětské disco. Děti to hrozně milovali. Co se týče dospělých tak také vše v pořádku. Například byla zařízená večeře pro klienty kteří přiletěli po večeři a snídaně pro o klienty kteří odlétali před snídaní
  • turista
    Richard Bílý
    Čedok Rhodos
    30.8.2023 22:07
    Letos jsme byli s Čedokem na Rhodosu v hotelu Relax a bylo to super. Úžasný animační program pro děti,dopoledne i odpoledne a 2x týdně dětské disco. Děti to hrozně milovali. Co se týče dospělých tak také vše v pořádku. Například byla zařízená večeře pro klienty kteří přiletěli po večeři a snídaně pro o klienty kteří odlétali před snídaní
  • turista
    Dagmar
    29.8.2023 13:38
    My jsme byli vloni s Fischerem a naprostá spokojenost. Vše bylo na jedničku.
  • turista
    Ivana
    Cestovka
    12.7.2023 12:35
    Jezdim, tedy letam s Blue Style uz nekolik let a jsem spokojena. Delegati fungujou na letisti i v hotelu a jsme obvykle v kontaktu pres WhatsApp.
  • turista
    Jana
    Skvělá CK Alexandria
    5.7.2023 9:48
    Po dlouhé době jsem cestovala s CK. Zvolila jsem náhodně CK Alexandria a nic podobného, co je v článku popsáno, jsem nezažila. Naopak, nemám nic, co bych vytkla.
  • turista
    Tomáš
    Spokojenost s oběma
    4.7.2023 7:09
    Já tedy nevím, ale ve většině případech s vámi delegát na hotel nejede a je s ním schůzka až následující den, pokud mu něco potřebujete máte volat nebo psát na WhatsApp. V loňském roce jsme byli na Zanzibaru s Čedokem, spokojenost nic jsme nepotřebovali řešit a výlety jsme absolvovali s místními. Následovaly 3 dovolené s CK Exim/Fischer - Kapverdy, Egypt a Jordánsko. U Jordánska jsme zaznamenali nadstandardní služby delegátky a i to bylo pro důchodce málo a stěžovali si na ní, to bylo poprvé co jsem psal na CK, abych paní delegátku pochválil.
  • turista
    Cestovatel
    Hodnotíte vlastní neschopnost
    3.7.2023 9:34
    Článek mne zaujal svým nadpisem, po otevření na mě však čekal nepříjemný zážitek v podobě hanění věcí, které snad může vymyslet pouze neschopný člověk. Změna času letu a je to vina CK? Jako vážně? Ta s tím absolutně nic neudělá, jde o to jaký slot letadlo dostane, co tomu přechází apod. Rozhodně to není rozhodnutí CK. Dále, že máte být 3h na letišti před odletem? To je snad standard pokud je to nějaké větší letiště a máte kufry. Stejně tak zpožděný let, jako to si myslíte že si někdo z CK usmyslí a řekne, tak teď těm lidem dáme hodinu zpoždění, nebo co? Zpoždění je nepříjemné pro obě strany, letecká společnost musí platit větší náklady za nový slot v přidávání a vzletu a rozhodně je to trápí víc než vás. Pokud počítáte s tím, že vás delegát bude vodit za ručičku po celou dobu pobytu, tak to nechápu. Možná by také bylo férové zmínit, kolik peněz zájezd stál, jelikož pokud si vyberete Last minute za 8 tis osobu a čekáte zázraky, tak je jasné, že to tak asi fungovat nebude. Delegát má na starosti X hotelu a kdyby měl v každém hotelu všechny osobně ubytovat, tak než by na ty poslední došla řada, tak by asi uplynulo 12h a vy byste psal, že jste musel dlouho čekat :) neschopnost mluvit anglicky absolutním minimem, je čistě váš problém, pokud navštívujete cizinu a neumíte se domluvit. Toto je však snad čistě výsada Čechů, kteří si myslí, že se domluví česky s různou gestikulací. Toto snad pochází z doby ježdění do "Jugošky", ne fakt se nikdo kvůli vám učit česky nebude a určitě ne v Turecku, naučte se anglicky, stejně jako každý slušný člověk. S oběma CK jsem několikrát cestoval a nikdy nebyl problém, pokud si vyberete nejlevnější zájezd a divíte se, kde máte pokoj, pak je to čistě váš problém a možná bych doporučil si našetřit na solidnější dovolenou. Podle vašeho příspěvku vás tedy řadím do kategorie gestikulujících čechů na recepci, kterou bytostně nesnažím, jelikož jsou ostudou národa. To že na vás zapomenou je spíše problém Turků obecně než CK, ale ok tuto kritiku beru. Pac a pusu, příště se spíš zkuste lépe zamyslet nad tím co píšete, a čím to asi tak mohlo být způsobeno, než začnete veřejně lynčovat CK.
  • turista
    Eva Dundrová
    Zkušenost s CK
    2.7.2023 18:54
    V tomto směru máme dobrou zkušenost s CK Bluestyle. Při příletu do Burgasu stánek CK, nasměrování před letiště ke konkrétnímu číslu autobusu do našeho hotelu. Delegátka s námi komunikovala a další důležité informace jsme měli na nástěnce v hale hotelu. Při odletu na letišti počkala, až jsme všichni prošli kontrolou. Pobyt proběhl v pořádku včetně zaplacených služeb. Jediným mráčkem byl výlet, o který jsme stáli nejvíc. Chtěli jsme ho objednat ale konal se v den našeho příjezdu a další následně v den odjezdu. Takže se nedal stihnout. Člověk holt nemůže mít všechno. Ale jsme jinak spokojeni a pojedeme s touto CK určitě znovu.
  • 2.7.2023 9:26
    Myslím si, že bych měl ještě k diskuzi přidat pár řádků: 1) Takový zájem o článek ani bohatou diskuzi jsem skutečně nečekal a nepsal jsem ho kvůli tomu - jsem ale vděčný za každý názor, podnět a postřeh. 2) CK Čedok nám na konci června odpověděla, a to tak, jak jsme předpokládali - slušně a záporně. Dál neřešíme. 3) Tento článek nebyl myšlen jako negativní kritika práce CK (a už vůbec ne zúčastněných delegátek), ale popisem (nejen) našich zkušeností a vyjádřením osobního názoru či pocitu. Nevidím na tom nic "unfair". 4) Sami - tedy bez CK - jezdíme často a rádi. Nepřijde nám ovšem nic hrozného na tom, že chceme občas vysadit a veškeré starosti nechat na těch, jejichž služby jsme si smluvně zaplatili. 5) Mezi lidmi z CK i CA jsme vždy měli přátele a dobré známé a jejich práce si vážíme. Dobře totiž sami víme, že nejtěžší je práce s lidmi.
  • turista
    Zuzana
    1.7.2023 11:41
    Jeli jsme 3x s Fisherem na Mallorcu a je úplně normální, že s vámi delegát nejede až na hotel, přece není tak těžké předat člověku na recepci doklady a nemusíte skoro nic říct ani anglicky (recepční byla dokonce Češka :-D ) , i když základy by měl v dnešní době umět každý, kdo chce cestovat a přece máme internet. Taky jsme jeli s Čedokem na Zakynthos, busem na hotel jsme jeli bez delegáta a museli jsme od 6h ráno do 14:00 čekat na pokoj, ale to bylo kvůli hotelu, protože se čekalo, než odjedou hosté. Pokoj sice nebyl podle našich představ a jídlo už vůbec ne, ale za to mohl hotel. Výlety s CK byli super, i když bychom si na některé věci taky mohli stěžovat. Za tu cenu, za kterou jsme dovolenou koupili jsme s ní byli fakt spokojení a delegáti byli ochotní nám pomoct, mohli jsme jim kdykoliv zavolat a vím, že toho měli hodně na práci, řešili tam totiž závažné problémi jiných lidí. Pokud má někdo s CK problém, tak ať si vše zařídí sám, musí si totiž uvědomit, že ne za vše cestovka může a záleží také na dané zemi, na chování místních, letecké společnosti atd...
  • turista
    Michele
    Tenerife ck Fischer
    30.6.2023 22:18
    Tenerife s ck Fischer jaro 2023. Vše v pořádku. Do hotelu nás rozvezl autobus a předložit pasy na recepci jsme zvládli sami. Delegátka byla velmi ochotná při schůzce a ochotná pomoci a poradit s čím bylo potřeba.
  • turista
    Natalu
    Madeira
    21.6.2023 18:36
    Madeira s CK Čedok byla letos bez problémů,spokojenost
  • turista
    Veronika
    Exim totez
    20.6.2023 18:43
    To co popisujete je slabý odvar toho co jsem zažila v březnu s Eximem v SAE k tomu všemu noční branná výchova 3x za pobyt hoří a ono nic recepce ani nevěděla že se něco děje jít se najíst v ALL tak bylo potřeba si vzít pláštěnku po jídelně běhaly malé děti a vyrázely lidem jídlo které si nešli hosté a to je jen malý odvar na reklamaci cestovka reaguje tím způsobem že za vše vlastně můžu já a reaguje přes umělou inteligenci katastrofa sae je plné rusky mluvících lidi co dodat nemám slov a delegátka stejné nic jen prodat výlety a problémy neslyší nevím co se to děje nikdy jsem se s něčím tak hroznym nesetkala situace mně dohnala k slzám ale ty to nevyřešily
  • turista
    Lenka
    všude stejné
    20.6.2023 18:40
    Stejnou zkušenost mame i s Exim Tours. Autobusem jsme do hotelu jeli bez delegáta, v hotelu si vše řešili samy. Delegátka nemela žádnou informacni schůzku, přijela až 4. den já vyzadani u ck. Nesdelila nic, pouze prodávala vylety. Při cestě zpět nebyla ani na letišti ani s nami v autobuse a já letišti jsme byli zbytecne 3 hodiny před odletem...
  • turista
    Jaroslav
    Cestovka FISCHER
    20.6.2023 18:34
    Fischer nejhorší Cestovka, neodborni prodejci,neochota
  • turista
    Ivana Baierová
    20.6.2023 16:01
    3× s ck Fischer na Madeiře a vše v pořádku
  • turista
    Lenka
    S čedokem také hodně špatná zkušenost
    20.6.2023 11:57
    Byli jsme s Cedokem na Zanzibaru. 3/4 hostu vc nas chytli salmonelu (potvrzeno z hygieny), asi 5 lidi skoncilo v mistni nemocnici. Plaz otresna, neodpovidala ani popisu, ani fotkam z CK. Delegatka nas poucila, ze jsme si koupili levny zajezd, tak mame na drahe vylety, ktere vnucovala. Ano, par z nas koupilo last minute za pulku, ale dost starsich lidi, co neumi patrat na netu zaplatili plnou palbu 40k a byla to pro ne zivotni dovolena. Bylo nam jich uprimne lito. Zajezd jsme reklamovali vc lekarskych zprav, poslali nas do...vite kam. Uz jsme to neresili, ale pred Cedokem varujeme. Nez kamkoliv s Cedokem, to radsi zustante na zahradce nebo chodte na vylety. Usetrite penize i nervy.
  • turista
    Zdenka
    Ck Blue style
    20.6.2023 11:24
    Výše popisované skutečnosti nabízí u CK Blue style - v únoru zakoupený zalezd pro dva do nové destinace Marsa Matrouh v Egyptě. Původní odlet 00.10 z Prahy, skutečný týden před odletem posunut na 10.40 a o dva dny později na 11.40. Odpověď CK - pošlou vám obchodní podmínky, kde je co jste povinen, co musíte a CK naopak za nic neručí a může libovolně měnit. Takže místo dne na pláži cesta, kdy jako bonbónek přistanete na jiném cílovém letišti a cesta se vám tranzitem prodlouží o další dvě hodiny. Totéž při návratu. Náhradu za ztracený den ze 7 dní zájezdu nemá ani cenu požadovat. Jinak delegát na místě, velmi dobře česky mluvící Egypťan, za pobyt dvě schůzky, vše k naprosté spokojenosti. Výlet zajištěn přes něj, opět český mluvící mistni delegát, vše fungovalo na čas, o všechny se staral a vycházel vstříc. Ubytování i s našimi chabými jazykovými znalostmi naprosto bez problémů. Kdyby CK při nákupu zájezdu neuváděla diametrálně odlišné časy odletů tak by se předešlo zbytečné rozmrzelosti klientů a celkově by dovolená vyzněla podstatně lépe.
  • turista
    Lenka
    20.6.2023 8:15
    4x jsme cestovali s Fischer cestovkou na Kubu a Thajsko a vše bylo naprosto vpořadku.
  • turista
    Karel Duchoň
    20.6.2023 7:18
    Žádná ck neodpovídá za změny odletu, to máte v každé smlouvě. Na recepci jak vidím je pro někoho problém dát pas. Nemusí se už vůbec mluvit. Ví o vás a ty největší voly na pokoj i za ručičku dovedou
  • turista
    Emma
    A k čemu ta cestovka?
    20.6.2023 7:13
    A proč jezdíte s CK to jste nesveprávní? To je takovej problém si koupit letenku a sehnat ubytko?
  • turista
    Helena
    19.6.2023 20:17
    Nezlobte se, ale neprijde mi to jako objektivni kritika. Mne by zajimalo jak byste si idealni sluzby predstavoval. To, ze se zmeni cas letu ck neovlivni, nikdy je ck nezarucuji. Prvni a posledni den je vzdy urceny k preprave, vsechny ck to maji uvedene ve vseobecnych podminkach. Nema to vliv na cenu. A svetovy trend je takovy, ze se delegati hodne omezuji. Na nemeckem a rakouskem trhu uz prevazne funguji delegati jen online a na telefonu a klienti na letistich a transferech vse zvladaji bez problemu. Jen nekteri Cesi porad cekaji, ze si zaplati par tisic za dovolenou a bude je tam furt nekdo vodit za ruku a objednavat veceri. To, ze na vas v Turecku zapomenou s vyletem je proste Turecko, sama jsem to zazila. Delegatka by mohla zesilet a vse hlidat, ale stejne by Turky neuhlidala... Fungujou proste jinak. Pracovala jsem 9 let v cestovni agenture a cestovce, mam neco projeto, tak si myslim, ze muzu hodnotit i z druhe strany a objektivneji nez psat hodnoceni na ck po 3 zajezdech... Prodala jsem a absolvovala x zajezdu ck F i Cedoku a nedovolila bych si neco takoveho napsat.
  • turista
    Evelin Emi
    SAE
    19.6.2023 19:05
    My jsme byli s CK Čedok vícekrát, naposledy před 2 dny. Musím konstatovat, že tyhle zkušenosti nemáme, naopak, vše probíhalo dle pokynů. Byli jsme nadmíru spokojeni.
  • turista
    Zbyněk
    Čedok
    19.6.2023 17:06
    Bohužel v dnešní době asi není jediná cestovka, která je bezchybná. Nechápu ale proč se vlastně platí delegát kterého za celý pobyt ani jednou nevidíte a tudíž si musíte vše zařídit a vyřídit sami. Je to z vlastních zkušeností, protože jezdíme na dovolenou každé prázdniny a už jsme si tak nějak zvykly na tuto skutečnost. Letos jedeme s Čedokem a dovolenou jsme platily již v lednu. Dle kanceláře měla být největší sleva v tuto dobu a cestovka to taky náležitě prezentovala, že levnější to již nebude. Koncem března jsem se jen tak koukl na ceny zájezdů a světe div se, náš zájezd byl pro 4 člennou rodinu o 4500 levnější než když jsme platily v lednu! Vyjádření cestovky k dotazu bylo přehození zodpovědnosti na prodejce zájezdu a konec. Žádná adekvátní odpověď neproběhla. Takže ponaučení je, že nemá cenu kupovat zájezd v předprodeji, protože všechny slevy jsou jen chyták na lidi, aby měly cestovky prodej.
  • turista
    Zdeněk Urban
    Je to o lidech
    19.6.2023 12:24
    Cestovní ruch je nesmírně citlivý na vnější vlivy jako mohou být války, zemětřesení, epidemie. A coronavirus to ukázal dokonale. Delegáti pracují na smlouvu jsko OSVČ a po epidemii se lidé, kteří jsou ochotni vykonávat tuto práci hledají velmi těžko. Každý si myslí, že má delegátku jen pro sebe a když ho nedoprovodí až na pokoj nebo se neukáže na hotelu každý den, tak že se holka jen fláká a užívá si. Delegát má často na starosti velký kus pobřeží, nejen jedno letovisko s několika hotely, ale několik takových letovisek. Rozvoz a svoz klientů bývá dobře připraven tak, aby klient i bez znalosti jazyka byl recepčním ubytován bez problémů (na letišti předávají klientům podkladové obálky). Samozřejmě případná reklamace druhý den vyžaduje i něco více ze strany klienta, případně aktivní pomoc delegáta po telefonu. Někdy (když je hotel hodně mimo dosah) bývá delegát zcela jen po telefonu, to ale mívají CK uvedeno v popisu hotelů. Cestovky by samozřejmě měly delegáty vybírat co nejlépe, velké množství bývalých zkušených delegátů si ale práci v tak rizikovém oboru rozmyslelo a po 2 letech nejistoty si našlo jinou kvalifikovanou práci, neboť většina z nich bývají dnes absolventky VŠ s dobrým jazykovým vybavením. Podobná situace je dnes u řidičů zájezdových autobusů, průvodců atd. Takže cestovky v tom jsou namočené všechny, hlavně a skoro jen kvůli covidu. Takže bxchom měli mít strpení a doufat, že se situace během několika více let (až lidé zapomenou na ta rizika) zlepší. Navíc lidé jsou po covidu hladoví po cestování jako nikdy a služby díky covidu (viz uváděné) hluboce zaostávají. Takže článek je hezký, určitě se všem musí líbit, jak to těm cestovkám dokážete natřít, ale ne zrovna férový.
  • turista
    Karla
    Přesné
    19.6.2023 10:39
    Zcela pravdivé. Úplně stejnymi zkušenosti jsem prošla i já se zájezdy od CK Čedok.
  • turista
    Bohumila
    BM
    16.6.2023 20:14
    Já jela zatím z Kormidlem do Chorvatska do Bašky Vody.Vyhodili nás na stanovišti po 6 ráno a nám trvalo přes 1,5 hod najít ubytování. Přivítání překvapivě milé. Delegátka byla k dispozici na telefonu i e-mailu. První schůzka byla myslím už 2.den , kde jsme probrali možnosti výletů atd. Přitom všem nám dost pomohlo, že při příjezdu jsme se seznámili s rodinou, která tam pravidelně jezdila(11 krát).Jejich zkušenosti nám dost pomohly. Naštěstí vše dobře dopadlo . Jen na nazpátek trochu záhrdel. V Č.Budějovicích nám neoznámili, že vystupuje jinde než jsme odjížděli. Díky neznalosti místa jsme přejeli, ale naštěstí jsme si toho všimli hned a tak i to dobře dopadlo. Letos jedu s Čedokem podobně,jen místo dcery a vnuka mám muže do Trogiru.Tak jsem na to zvědavá. Nečekanými situacemi a záhrdelemi se můžeme setkat i u nás.Ráda cestují, ale vždy si odechnu,když vše dobře dopadne.Na pomoc mám syna(14),kterého jsem měla před tím. Bude i teď.

Přidat příspěvek do diskuse

Email se nezobrazí.

Zpět na příspěvek Na dovolenou s CK Fischer nebo s Čedokem? Děkuji, ale raději už snad ani ne …

TOPlist