Re: Hezke lzi tu pise zrejme sam majitel
30.10.2011 10:10
S Lubošovou reakcí musím jedině souhlasit. Včera večer jsem se předčasně vrátila z víkendového pobytu v Panském Domě ve Františkově. Předčasně proto, že jsem celkově nebyla spokojena jak s podmínkami ubytování, tak plněním zaplacených služeb, uvedených na kupónu. Ale i jednáním vedení penzionu. Pobyt jsem zakoupila a ZAPLATILA v březnu 2011. Na slevovém portálu www.pumba.cz. Na odpočinek a všechny inzerované wellness aktivity včetně 1 hodiny masáže, jsem se velmi těšila. Bohužel, mé očekávání se nenaplnilo.
1) Po příjezdu do Panského domu, mi slečna provozní nepříjemným tónem oznámila, že nemám nárok na 1 hodinu masáže, ale jen na 30 minut. Na www.pumba.cz, prý udělali chybu ve znění inzerátu a i po urgenci ze strany Panského domu, nebyl text opraven. To bylo první zklamání. Protože hodinová masáž byla jedním z hlavních důvodů, proč jsem si poukaz zakoupila, zeptala jsem se na možnost dokoupení další půlhodiny. Pro paní/slečnu provozní to byl očividně problém. Nakonec mi však další půlhodinu mi nabídla za 250 Kč a objednala. Dalším překvapením bylo konečné vyúčtování konzumace a této masáže před odjezdem. Slečna provozní mi bez jediného slova vysvětlení, předložila účet, kde částka za masáž byla vyšší (275 Kč, pro 2 lidi 550 Kč). Při dotazu proč tomu tak je, byla opět nepříjemná a jen těžko přiznávala chybu. + přidala něco o tom, že všichni dosavadní hosté neměli s kratší dobou masáže problém a že jsem první, kdo to řeší.
2) Byla jsem ubytována v pokoji, kde celé páteční odpoledne a sobotní dopoledne bylo takové chladno, že i v mikině mi byla zima. Přestože jsem 2x urgovala, že topení v pokoji téměř nehřeje, nic se nestalo (což je vlastně polovina celého pobytu).
3) Polopenze - večeře - odporná polívka - teplá voda a do ní vmíchaný instantní prášek s pochybnou příchutí. Další chod byl v mezích očekávání takovéhoto penzionu.
4) Jednání pana provozního Antonína Kalouse. V sobotu odpoledne jsem si dovolila oslovit pana provozního Kalouse. O ochotě vyjít hostovi vstříc se v jeho případě nedá mluvit. A jeho postoj hodnotím jako arogantní, neschopný a neobchodní. Obchodem se úspěšně živím již několik let, takže vím, jak to má být. Nechápu jak takový člověk může s čistým svědomím podnikat.
Jak již uvedl Luboš viz výše uvedená recenze, pan provozní asi razí helso: "po nás potopa". Jeho první otázka, když jsem se s ním v sobotu setkala, byla: "Jste tu na kupón?". A pak již z jeho chování bylo vidět, že ho jako host absolutně nezajímám. Své chování obhajoval např. tím, že mu portál www.pumba.cz dluží 420 tisíc, cena přes kupón je diskontní a že Pumbě musí uhradit 20% z částky kupónu. Základní matematikou lze dojít k jednoduchému závěru, že takto oklamaných lidí může být až 400 (200 kupónů pro 2 osoby). Vycházím z ceny mého kupónu 2448 Kč a požadované doplatkové ceny masáže 550 Kč (za 2x30 minut). Kdyby si každý z nás (400 poškozených) 30 minutu masáže (která ale měla být součástí uhrazeného kupónu) doplatil, celkem by si pan Kalous přišel na cca 110.000 Kč navíc.
Jestli společnost PUMBA skutečně panu Kalousovi nezaplatila, ale není věcí mě, jako hosta. Já jsem si zakoupila služby, které nebyly plně dodány. Postoj pana Kalouse mě zněchutil. 100% vím, že Panský dům si pro svůj pobyt již nikdy nevyberu.
Po této zkušenosti všem, kdo si chtějí zakoupit jakékoli služby přes slevové portály, dopručuji nejprve důkladně prověřit dodavatele, tzn. vyhledat si recenze, projít jejich stránky, atd.