Kraví hora - diskuse

Karel
    RE> RE> Rozhledna
    23.10.2006 9:58
    Jen ještě doplním, že na, lépe přes vrchol Kraví hory vede jen červená značka, jinou jsem tam neviděl. Na mapě to vypadá, že je tam ještě zelená, ale ta tam není. Ta červená od té Hojné vody je jen krkolomná pěšina až na vrchol, po té zelené a dále po červené to jsou lesní cesty.
    Karel
    RE> Rozhledna
    23.10.2006 5:39
    Pokud přijedeme od Staré Hutě, tak těsně před obcí Hojná Voda je odbočka vlevo, u křížku u lípy, po zelené s červenou. Parkoviště pro auto je na kraji lesa, je tam dále závora. Popisovaný výstup po červené je velice náročný, i když nejkratší, 1,5 km. Pro ty méně zdatné a starší bych doporučil výstup takovýto. Od té závory pokračovat po zelené asi 1 km po rovině na křižovatku cest, kde narazíme na červenou. Po té červené se dáme vpravo do kopce a asi zase po 1 km stoupání, dorazíme k rozhledně. Je to nepoměrně snadnější, i když o něco dále. Pokud chceme vidět hlavu Napoleona, je třeba se dát od rozhledny vpravo lesem, asi 100 m. Vede k ní další pokračování červené od rozhledny, ale tou bych nešel, tam je právě dosti náročné přelézání skal a přitom se dá jít okolo krásně lesem. Dolů si můžete zkusit další pokračování té červené, ale radši bych šel zpět příchozí cestou.
    Kříž Martin
    16.2.2005 20:44
    Dnes (v roce 2004) stojí na vrcholu Babí hory kovová rozhledna.