TURISTIKU PODPORUJÍ
61 475 turistů a cestovatelů
110 469 výletů, turistických cílů, tras a cestopisů
1 366 717,- odměny za články
Vyberte, co Vás zajímá v oblasti Svět
Tipy na výlet vybrat: vše / nic
 ↓ 
Druh vybrat: vše / nic
Do přírody
Na golf
Na hory
Na kole
Se psem
Vinařská turistika
Za gastronomií
Za kulturou
Za sportem
Náročnost vybrat: vše / nic
Pro zdatnější
Romantika
Rodina s dětmi
Délka vybrat: vše / nic
Vycházka - půldenní
Celodenní výlet
Putování (více dnů)
Turistické cíle vybrat: vše / nic
 ↓ 
Doprava vybrat: vše / nic
Autobusová zastávka
ŽST
Letiště
Žel. stanice
Města, obce, vesnice vybrat: vše / nic
Vesnice
Městečko
Město
Osada
Samota
Městská část
Hlavní město
Přístav
Místní část
Náměstí
Ulice
Městys
Ostatní vybrat: vše / nic
Bivak
Hraniční přechod
Infocentrum
Nordic walking point
Ostatní
Turistická známka
WebKamera
Zajímavost
Památky a muzea vybrat: vše / nic
Hrad
Zámek
Zřícenina
Trosky
Kaple
Klášter
Pomník
Kříž
Chata
Muzeum
Bouda
Kostel
Památník
Měšťanský dům
Salaš, koliba
Letohrad
Farma
Hřebčín
Zámeček
Tvrz
Skanzen
Hradiště
Rotunda
Statek
Dům, budova
Chrám
Hřbitov
Hradby
Lapidárium
Kašna
Socha
Boží muka
Hrádek
Panský dvůr
Rychta
Pevnost, opevnění
Radnice
Drobné památky
Mešita
Synagoga
Příroda vybrat: vše / nic
Hora
Kopec
Štít
Vrchol
Jezero
Potok
Pleso
Rybník
Vodopád
Propast
Minerální pramen
Jeskyně
Krasový útvar
Údolí
Skalní útvar
Jezírko
Řeka
Říčka
Pohoří
Údolí, dolina
Kaňon
Sedlo
Travertíny
Planina
Hřeben
Louka
Pramen
Kámen
Zahrada
Rašeliniště
Slatě
Památný strom
Přírodní park
Ostrov
Sopka
Pobřeží
Poušť
Park
Rokle
Přírodní památka
Vodní nádrž
Studánka
Soutěska
Tůň
Pláž
Poloostrov
Bažina, mokřady
Sport a rekreace vybrat: vše / nic
Lázně
Rekreační oblast
Koňská stezka
Aquapark
Letovisko
Koupaliště
Ledovec
Ski areál
Golf
Půjčovna lodí
Cyklo bar - hospůdka
Cyklo shop - servis
Potápění
Zábava, atrakce
Půjčovna kol
Vinařský cíl
Technické zajímavosti vybrat: vše / nic
Důl, štola, šachta
Elektrárna
Jez
Lanovka
Mlýn
Most
Přehrada
Rozhledna
Technická památka
Zvonice
Výletní místa a parky vybrat: vše / nic
CHKO
Chodník, naučná stezka
Národní park
Odpočinkové místo
Orientační bod
Poutní místo
Rezervace
Rozcestí
Turistická trasa
Turistické destinace
Vyhlídka
Výletní místo
ZOO a botanické zahrady vybrat: vše / nic
Arboretum
Botanická zahrada
ZOO
Trasy vybrat: vše / nic
 ↓ 
Typ vybrat: vše / nic
Autem
Balónem
Běžecká trasa
Běžky
Cyklotrasa
Golf
In line brusle
Pěší trasa
Po vodě
Ski areál
Náročnost vybrat: vše / nic
Malá náročnost
Střední náročnost
Velká náročnost
Cestopisy vybrat: vše / nic
Tipy a novinky vybrat: vše / nic
Rady a tipy vybrat: vše / nic
 ↓ 
Doprava
Jídlo a ubytování
Ostatní
Peníze a ceny
Práce a život
Zdraví a bezpečnost
Moje dovolená vybrat: vše / nic
 ↓ 
Kdy jsme jeli vybrat: vše / nic
Jaro
Léto
Podzim
Zima
Délka dovolené vybrat: vše / nic
Méně než 1 týden (do 6 dní)
1 týden (7-9 dní)
Delší než 1 týden (10-12 dní)
2 týdny a více (13 a více dní)
S kým vybrat: vše / nic
Rodina s dětmi do 5-ti let
Rodina s dětmi do 10-ti let
Rodina s dětmi 10-18 let
S partnerem
S přáteli
Typ vybrat: vše / nic
Pobyt
Aktivní dovolená
Poznávací dovolená
Eurovíkend
Plavba
Prodloužený víkend
Zaměření vybrat: vše / nic
K moři
Na lyže
Za zábavou a poznáním
Do přírody
Na hory
Cyklo
Se psem
Na vodu
Aerobic
Golf
Wellness
Potápění
Za kulturou
Zábavné parky
Aquaparky
Gastronomie
Jak jsme jeli vybrat: vše / nic
Autem
Autobusem
Letadlem
Lodí
Jinak
Jak a kde jsme bydleli vybrat: vše / nic
Dům / rekreační objekt
Kemp
Apartmán
Hotel / Penzion
Stravování na dovolené vybrat: vše / nic
Vlastní
Snídaně
Večeře
Polopenze
Plná penze
All Inclusive
Ultra all inclusive
Fotogalerie vybrat: vše / nic
zobrazit výsledky
Změnit oblast
Vyhledat oblast:

HITy sezóny Východní Moravy pro dálkovou cykloturistiku a lázeňství

Tipy a novinky

Fotografie (2)

Centrála cestovního ruchu Východní Moravy vyhlásila 24. ledna v průběhu výroční konference cestovního ruchu výsledky soutěže HIT sezony, kterou již tradičně vypisuje pro neziskový a pro podnikatelský sektor.

„Hlavním cílem soutěže je podnítit subjekty cestovního ruchu k tvorbě nápaditých produktů, které obohatí nabídku pro turisty a v konečném důsledku budou znamenat ekonomický přínos pro autora produktu i pro kraj“, vysvětluje Dana Daňová, ředitelka centrály. „Oba HITy se mohou těšit na naši marketingovou podporu, kromě toho získávají reklamní prostor od mediálních partnerů, kterými jsou vydavatelství C. O. T. Media a webový portál Turistika.cz“, dodává Dana Daňová.

V kategorii neziskového sektoru přiřkla pětičlenná odborná porota vítězství produktu „Dálková Bike Tour podél řeky Moravy – z hornatého Valašska na rovinatou jižní Moravu za památkami UNESCO“. Produkt do soutěže přihlásila Valašská rekreologická společnost, o. s. ze Vsetína. Jak již název napovídá, produkt je určen pro stále početnější skupinu turistů, kteří si oblíbili poznávání KRAJINY na kole. Díky nově vybudovaným cyklostezkám vedeným údolími řek Bečvy, Moravy a Dyje je takové putování nejen atraktivní, ale i bezpečné. Produkt je nabízen variabilně pro různé věkové a výkonnostní skupiny cykloturistů.

Kategorii určenou podnikatelům ovládl produkt s názvem „Schnupperwoche v lázeňském hotelu Palace****“, který připravila akciová společnost Lázně Luhačovice. Jedná se o lázeňský produkt, jehož základem jsou procedury s využitím zdejších minerálních vod. Pobyt je nabízen v komplexním čtyřhvězdičkovém lázeňském hotelu Palace s vysokým standardem lázeňských léčebných služeb, který patří mezi nejlepší lázeňská zařízení v ČR. Cílem je, aby hosté kromě lázeňské léčby ochutnali také celou šíři služeb, které Luhačovice a okolí nabízí – komfortní ubytování, moderní gastronomii založenou na místních produktech, kulturní vyžití a poznání turisticky atraktivních míst regionu.

„Tento produkt je cíleně určen zahraničním, zejména rakouským nebo německým klientům, proto i neobvyklý název – v překladu to znamená „očichávací = poznávací“ týden,“ uvádí Jiří Dědek, tiskový mluvčí Lázní Luhačovice a dodává: „Pobyt je doplněn také bonusy – transferem z Vídně do Luhačovic nebo bezplatným pronájem parkovacího místa a v době konání Festivalu Janáček a Luhačovice permanentní vstupenkou na všechny koncerty“.

Vzhledem k očekávané poptávce po tomto typu produktu Lázně Luhačovice, a.s. připravily obdobný pobyt také pro tuzemskou klientelu. Je to jeden ze způsobů, jak oslovit novou cílovou skupinu, která by pravděpodobně do lázní na „klasickou“ kúru nepřijela.

Centrála cestovního ruchu také udělila ocenění Významný počin v cestovním ruchu v roce 2011. Získala je společnost HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. za Vybudování infrastruktury pro cestovní ruch Hotel Horal Wellness Golf Country, Velké Karlovice. Ten je komplexně vybaveným zařízením cestovního ruchu s celoročním provozem citlivě zasazeným do KRAJINY. Nabízí podmínky pro individuální návštěvníky i skupiny, rodinnou dovolenou i firemní klientelu. Součástí areálu je ubytování ve dvou úrovních kvality, vyhlášená gastronomie, kvalitní wellness provoz doplněný bazény s vyhřívanou slanou vodou, sportovní zázemí včetně golfového hřiště, sjezdovky, tenisových kurtů.

KONTAKT

PhDr. Dana Daňová, ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Moravy, o.p.s., tel.: 733 161 670, 577 043 900, dana.danova@vychodni-morava.cz, www.vychodni-morava.cz, www.facebook.com/vychodnimorava

Poslední aktualizace: 25.1.2012
Hodnotit kvalitu příspěvku
Sdílet s přáteli
Byl jsem zde!
Zapamatovat

Svět