Český ráj

Český ráj leží necelých sto kilometrů severovýchodně od Prahy a z větší části se rozkládá v Královehradeckém kraji, pouze menší část zasahuje do kraje Středočeského. Oblast zhruba vymezují města Turnov, Mladějov, Sobotka a Mnichovo Hradiště. Sousedí s Ralskou pahorkatinou, Jizerskou tabulí, Polabím, Východolabskou tabulí a Podkrkonoším. Na východ, směrem k Jičínu, na Český ráj navazují Prachovské skály. Český ráj je oblastí, kde se prolínají rozmanité přírodní krásy s bohatými historickými památkami.

Turistika Český ráj
Oblíbená místa a aktivity Doporučujeme
Tipy na výlety Český ráj (151)  Prachovské skály / Hrad Trosky Mapy Český ráj
Turistické cíle (586) Rumcajsova jeskyně v Řáholci Chaty a chalupy Český ráj
Pěší trasy (47) / Cyklo trasy (64) Drábské světničky / Hrubá Skála Víkendové pobyty Český ráj

Veselá chalupa v Českém ráji - Veselá - Žďár

Chalupa

Naše chalupa leží v Českém ráji, místě, kam za krásami přírody přijíždějí každoročně zástupy lidí a přitom se chalupa nachází v naprosto poklidném místě, nabízejícím dokonalé soukromí. Naše zahrada je obklopena pastvinami, k silnici vede polní cesta, nejbližší sousedé jsou stovky metrů daleko, blíž je les. Můj manžel, a po něm naše děti, zde strávili krásné dětské časy ve velkém domě, v přírodě. Chalupu jsme postupně rekonstruovali tak, že nabízí všechen moderní komfort a přitom si ponechala původní ráz. Na chalupu se nyní nedostaneme tak často, jako dříve, a proto jsem se rozhodli nabízet volné termíny lidem, kteří by takové klidné a pohodlné místo ocenili. Poskytne dostatek prostoru například dvěma rodinám s dětmi. Nepřejeme si zde ale žádné větší skupiny ani párty a večírky, naopak nás potěší, když zde lidé najdou odpočinek a klid v přírodě tak, jako my. Na zahradě je zastřešené sezení, kde je příjemné trávit večery po návratu z výletů a nebo třeba grilovat. Pozemek je oplocena a vychovaná zvířátka jsou u nás vždycky vítána. Stejně tak naše zvířátka sem pravidelně jezdí, proto ubytování není vhodné pro alergiky.

Více informací naleznete zde: Veselá chalupa v Českém ráji - Veselá - Žďár - ubytování Tatobity, Český ráj.

Další inspiraci naleznete na: chaty na prenájom Český ráj.

Informace:

Telefon: +420 725 964 763, +420 725 964 758

Český ráj

Další chalupy a chaty v okolí Veselá chalupa v Českém ráji - Veselá - Žďár

Vila v obci Tikov: 5 ložnic, max. 10 osob. Orientační cena (vila za týden): léto 33.000kč, zima 35.000kč.
Poloha: Krkonoše / Tikov
Chalupa v obci Křečovice: 4 ložnice, celkem pro 2 až 8 osob. Orientační cena (chalupa za týden): celoročně 15.650kč.
Poloha: Český ráj / Křečovice
Chalupa v obci Holenice: 2 ložnice, celkem pro 2 až 8 osob. Orientační cena (chalupa za týden): léto 18.500kč, zima 14.500kč.
Poloha: Český ráj / Podkrkonoší / Holenice
Chata v obci Jivany: 3 ložnice, max. 9 osob. Orientační cena (chata za týden): léto 19.000kč.
Poloha: Český ráj / Prachovské skály / Jivany
Chalupa v obci Lomnice nad Popelkou - Černá: 3 ložnice, max. 8 osob. Orientační cena (chalupa za týden): léto 20.000kč, zima 18.000kč.
Poloha: Český ráj / Lomnice nad Popelkou - Černá
Chalupa v obci Rovensko pod Troskami: 3 ložnice, celkem pro 1 až 16 osob. Orientační cena (chalupa za týden): léto 29.400kč, zima 10.000kč.
Poloha: Český ráj / Podkrkonoší / Rovensko pod Troskami
Chalupa v obci Rovensko pod Troskami: 5 ložnic, max. 18 osob. Orientační cena (chalupa za týden): celoročně 35.000kč.
Poloha: Český ráj / Rovensko pod Troskami
Chalupa v obci Rovensko pod Troskami: 3 ložnice, celkem pro 2 až 12 osob. Orientační cena (chalupa za týden): léto 25.000kč, zima 23.000kč.
Poloha: Český ráj / Rovensko pod Troskami
Chata v obci Újezd pod Troskami - Semínova Lhota: 1 ložnice, max. 2 osoby. Orientační cena (chata za noc): celoročně 1.460kč.
Poloha: Český ráj / Prachovské skály / Újezd pod Troskami - Semínova Lhota
Chata v obci Újezd pod Troskami - Semínova Lhota: 1 ložnice, max. 3 osoby. Orientační cena (chata za noc): celoročně 2.060kč.
Poloha: Český ráj / Prachovské skály / Újezd pod Troskami - Semínova Lhota

Co můžete navštívít v okolí Veselá chalupa v Českém ráji - Veselá - Žďár

retro kolem Rovenska pod Troskami
Podle chytré knihy by to mohl být nějaký kamzičník, ale kamarád  Petr mi to zpochybňuje. Na ráno jsem se těšil. Přesunovali jsme se, já měl jít vracet klíče. Zmokl jsem u toho. Byl to jediný denní déšť, který jsme zažili. Přišel jsem na recepci a říkám: „Jsem kouzelný dědeček. Dostal jsem jedny klíče, vracím dvoje.“ Byli dost vykulení. Když jsem jim vylíčil, jak jsem ke klíčům přišel, byli vykulení ještě víc. Chválili mě z…
Od nádraží v Rovensku se vydáme po zelené značce směrem k náměstí. Zde „přeskočíme“ na značku modrou a skrz Borecké skály dojdeme do obce Borek. Zde modrou značku opustíme a vydáme se po delší, ale rozhodně zajímavější trase, kterou nám ukazuje značka žlutá k Vidláku. Od tohoto známého místa pokračujeme po červené vzhůru k dominantě Českého ráje, zř. Hradu Trosky. Po rozjímání…
Když se řekne Český Ráj, vybaví se snad okamžitě každému skály, skalní města a hrady v nich. Český Ráj je ale především nádherná krajina se spoustou kopců a kopečků, ze kterých se otevírají …
Kostel v Rovensku pod Troskami se nachází v místní části na Týně, v místech dávného Hradiště. Gotický presbytář kostela pochází ze 14. století, z doby vlády Karla IV. Přístavba lodě byla realizována ve druhé polov…
Já vím. Trosky už tu na Turistice byly nesčetněkrát. Jenže ony si to připomenutí zaslouží. A navíc, tento nejkratší a nejjednodušší okroužek tady popsán nebyl. Přitom je krásný, o čemž vás -…
Kouzelné místo nesoucí název Zvonice v Rovensku pod Troskami je situováno v okrese Semily v krásné krajině plné života. Největší místní zajímavostí je zvonice se třemi zvony (říká se jim rebel…
Zvonice s obrácenými zvony v Rovensku pod Troskami
Rovensko pod Troskami leží v Českém ráji mezi Turnovem a Jičínem, první písemná zmínka o tomto městečkupochází z roku 1371, kdy vládl slavný český král Karel IV. Před kostelem stojí zvonice z roku 1630, dřívějš…
Z náměstí v Rovensku pod Troskami vyrazíme po modré značce směr Bítouchov a stále mírně stoupáme až k vrchu Ředice, ze kterého se nabízí nádherné výhledy na Český ráj. Dále pokračujeme do obce Košov, dále se již d…
Známou dřevěnou zvonici z roku 1630 najdeme v Rovensku v místní čísti na Týně. Její předchůdkyně byla vybudována již kolem roku 1370, za třicetileté války však byla zničena požárem. Na jejím místě během roku místní občané postavili zvonici novou, tu kterou známe dnes. Srdcem zvonice jsou tři tzv. Rebelantské zvony, sv. Jan Křtitel, sv. Václav a sv. Jiří, které jsou obráceny…
Masarykovo náměstí, centrum Rovenska pod Troskami jemuž dominuje novorenesanční budova radnice z roku 1905. V radnici sídlí nejen městský úřad, ale i knihovna, muzeum, Restaurace, je zde i davadelní sál. Do téměř s…