Moje oblíbené
  Tipy a novinky Chaty a chalupyChaty a chalupy  Mapa Brno
Brno je statutárním městem, které je druhým největším městem v České republice, co do počtu obyvatel i svou rozlohou. Sídlí zde Jimoravský kraj, v jeho centrální části vytváří samostatný okres Brno-město. V Brně se nalézá soutok dvou řek Svitavy a Svratky. Dominantou města je hrad a pevnost Špilberk. Mezi další oblíbené turistické cíle patří katedrála svatého Petra a Pavlahrad Veveří či vila Tugendhat, která byla zapsána i na seznam světového dědictví UNESCO.
 Trasy Brno a okolí (84)

Romantická chata na Brněnské přehradě - Brno-Bystrc

Pronájem romantické chaty v okrasné zahradě v nejatraktivnější části Brněnské přehrady - Kozí Horka - CELOROČNĚ!

Více informací naleznete zde: Romantická chata na Brněnské přehradě - Brno-Bystrc - Brno-Bystrc.

Informace:

Poloha: Jižní Morava / / Brno-Bystrc
Cena: 11.500kč / chata za týden
Kapacita: 2 až 12 osob
Pokoje: 3 ložnice

Kontakty:

Telefon: 722 822 477

Brno

Další chalupy a chaty v okolí Romantická chata na Brněnské přehradě - Brno-Bystrc

Chata v obci Brno - Bystrc: 2 ložnice, max. 9 osob. Orientační cena (chata za týden): léto 12.000kč.
Poloha: Jižní Morava / Brno - Bystrc
Chata v obci Brněnská přehrada: 2 ložnice, max. 7 osob. Orientační cena (chata za týden): léto 18.200kč.
Poloha: Jižní Morava / Brněnská přehrada
Chata v obci Brněnská Přehrada - Kniničky: 3 ložnice, celkem pro 2 až 8 osob. Orientační cena (chata za týden): léto 46.000kč, zima 25.000kč.
Poloha: Jižní Morava / Moravský kras / Brněnská Přehrada - Kniničky
Chata v obci Brno - Kníničky: 3 ložnice, celkem pro 6 až 8 osob. Orientační cena (chata za týden): léto 28.750kč.
Poloha: Jižní Morava / Brno - Kníničky
Chata v obci Kníničky: 1 ložnice, celkem pro 1 až 7 osob. Orientační cena (chata za týden): léto 8.500kč.
Poloha: Jižní Morava / Kníničky
Chata v obci Brno Bystrc: 3 ložnice, celkem pro 2 až 6 osob. Orientační cena (chata za týden): léto 16.000kč.
Poloha: Jižní Morava / Brno Bystrc
Apartmán v obci Brno - Komín: 1 ložnice, celkem pro 1 až 3 osoby. Orientační cena (za apartmán za noc): léto 1.200kč, zima 1.300kč.
Poloha: Jižní Morava / Brno - Komín
Vila v obci Popůvky u Brna: 2 ložnice, celkem pro 2 až 6 osob. Orientační cena (vila za noc): celoročně 7.500kč.
Poloha: Jižní Morava / Lednicko-Valtický areál / Popůvky u Brna
Chata v obci Javůrek: 2 ložnice, max. 7 osob. Orientační cena (chata za týden): léto 19.900kč, zima 12.500kč.
Poloha: Jižní Morava / Javůrek
Chalupa v obci Skalička u Tišnova: 5 ložnic, max. 20 osob. Orientační cena (chalupa za týden): celoročně 66.000kč.
Poloha: Jižní Morava / Moravský kras / Skalička u Tišnova

Co můžete navštívít v okolí Romantická chata na Brněnské přehradě - Brno-Bystrc

Brněnská přehrada
Nejvýznamnější rekreační oblast města Brna. Nachází se na severozápadě města a dnes zabírá území městských částí Bystrc a Kníničky. Byla vybudována v letech 1936-40 na řece Svratce, kdy…
Brněnská přehrada - abrazní sruby
V zimním období po snížení hladiny Brněnské přehrady se obnaží zdejší břehy a objeví se řada jinak skrytých zajímavostí. Jednou z nich je i geologický úkaz odborně nazývaný abrazní sruby.…
Významné rekreační středisko na pravém břehu Brněnské přehrady u silnice z Bystrce do Veverské Bítýšky. Je považována za jednu z nejčastěji navštěvovaných pláží na Přehradě, především pro…
Nachází se poblíž břehu Brněnské přehrady kousek od přístaviště Osada. Toto výletní a Brňáky velice navštěvované místo dostalo svůj název U Šuláka podle stejnojmenného letního hostince, který si svůj zvuk udržel i po celé období 2. poloviny minulého století. V nedávné době byl nákladně renovován, rozšířen o hotelovou část a je provozován celoročně. Na…
  Lodní doprava na Brněnské přehradě je provozována od 5. května 1946. Tehdy zde poprvé vypluly lodě Brno, Morava a malý člun Svratka. Po roční odmlce dne 8. května 2010 byl opět zahájen…
Jedná se o přírodě blízký lesní porost ve stáří 120 až 200 let s mohutnými bukovými a také dubovými výstavky. Nachází se v příkré stráni bočního údolíčka ústícího do Brněnské přehradní…
Mrazivé teploty posledních dnů napomohly, že i Brněnská přehrada postupně zamrzla a kvalitní pevný led dopomohl k provozování zimních radovánek na této rekreační nádrži. Nejčastěji Brňané…
Nachází se na výrazném soutoku údolí na začátku Kočičího žlebu u chatové osady. Prochází tudy červeně a žlutě značená turistická cesta. Červená vede jedním směrem k bývalé žebětínské hájence (dnes jezdecká stáj) a dále přes Horákův žleb k Helenčině studánce a do Ostrovačic. Opačným směrem pak k restauraci Rakovec a dále podél břehu Brněnské přehrady k bystrckému přístavišti,  k hrázi přehrady a dá…
Na jižním okraji Brněnské přehrady v části zvané Rakovec se nachází stylová výletní restaurace zvaná Rybářská bašta. Jak název napovídá, má ve svém jídelníčku řadu rybích specialit a na…
Nachází se u hlavní silnice vedoucí kolem Brněnské přehrady poblíž restaurace Rakovec. Prochází tudy červeně a žlutě značená turistická cesta. Červená vede jedním směrem k rozcestí na začátku údolí a dále pak Podkomorskými lesy k Helenčině studánce a do Ostrovačic. Opačným směrem pak k přístavišti Bystrc, kolem vodní nádrže k hrázi, na rozcestí Osada a na Junáckou louku. Žlutá pak vede směrem do…