Horský apartmán č.212 CIHLÁŘSKÁ BOUDA - Černý Důl

Mezonetový apartmán v 1000m. n. m. na tichém místě uprostřed lesů s vlastní sjezdovkou, v blízkosti SKIRESORTu ČERNÁ HORA - PEC (950m), lyžařské magistrály (500m) a vrcholových partií Krkonoš (Černá hora, Liščí hora, Sněžka). Výborný výchozí bod na horskou turistiku, sjezdovky, běžky, skialpy, apod., viz poloha apartmánu. Novinka! Náš vlek – při dobrých sněhových podmínkách je u chaty k dispozici malý vlek (poma) a po domluvě lyžařská školička.

Více informací naleznete zde: Horský apartmán č.212 CIHLÁŘSKÁ BOUDA - Černý Důl - Pec Pod Sněžkou - Černý Důl.

Informace:

Poloha: Krkonoše / / Pec Pod Sněžkou - Černý Důl
Cena: 2.500kč / za apartmán za noc
Kapacita: 1 až 5 osob
Pokoje: 2 ložnice

Kontakty:

Černý Důl

Další chalupy a chaty v okolí Horský apartmán č.212 CIHLÁŘSKÁ BOUDA - Černý Důl

Chata v obci Pec pod Sněžkou: 9 ložnic, celkem pro 1 až 35 osob. Orientační cena (chata za noc): léto 8.000kč.
Poloha: Krkonoše / Podkrkonoší / Pec pod Sněžkou
Chata v obci Pec pod Sněžkou: 3 ložnice, max. 12 osob. Orientační cena (chata za týden): léto 34.000kč, zima 38.000kč.
Poloha: Krkonoše / Pec pod Sněžkou
Chata v obci Janské Lázně: 7 ložnic, celkem pro 4 až 20 osob. Orientační cena (chata za týden): léto 58.000kč, zima 68.000kč.
Poloha: Krkonoše / Podkrkonoší / Janské Lázně
Chalupa v obci Pec pod Sněžkou: 4 ložnice, celkem pro 1 až 8 osob. Orientační cena (chalupa za noc): celoročně 3.500kč.
Poloha: Krkonoše / Pec pod Sněžkou
Chalupa v obci Černý Důl: 4 ložnice, celkem pro 1 až 12 osob. Orientační cena (chalupa za týden): léto 30.000kč, zima 37.000kč.
Poloha: Krkonoše / Černý Důl
Chalupa v obci Černý Důl: 4 ložnice, celkem pro 10 až 22 osob. Orientační cena (za osobu za noc): celoročně 400kč.
Poloha: Krkonoše / Podkrkonoší / Černý Důl
Chalupa v obci Pec pod Sněžkou - Velká Úpa: 6 ložnic, max. 12 osob. Orientační cena (chalupa za noc): léto 5.000kč, zima 6.500kč.
Poloha: Krkonoše / Pec pod Sněžkou - Velká Úpa
Chata v obci Černý Důl: 6 ložnic, celkem pro 6 až 21 osob. Orientační cena (chata za týden): léto 26.500kč, zima 40.000kč.
Poloha: Krkonoše / Černý Důl
Chalupa v obci Cerny Dul: 4 ložnice, max. 12 osob. Orientační cena (chalupa za noc): léto 4.000kč, zima 4.500kč.
Poloha: Krkonoše / Cerny Dul
Chalupa v obci Černý Důl 120: 2 ložnice, max. 8 osob. Orientační cena (chalupa za týden): léto 16.900kč, zima 19.900kč.
Poloha: Krkonoše / Černý Důl 120

Co můžete navštívít v okolí Horský apartmán č.212 CIHLÁŘSKÁ BOUDA - Černý Důl

turistické rozcestí Hrnčířské Boudy u Boudy Mír
Turistický rozcestník, který se nachází v oblasti zvané Hrnčířské Boudy u Boudy Mír, ukazuje turistům cestu do tří směrů. Po značce červené ve směru Chalupa na Rozcestí, Liščí louka, Lesní bouda, rozc. Pod Lesní b…
Turistický rozcestník, který se nachází u retranslační věže na Lučinách, ukazuje turistům cestu do dvou směrů. Po značce modré ve směru Černý Důl, Údolí Čisté Hrnčířské Boudy - Husova Bouda, Pec pod Sněžkou, Obří …
Turistický rozcestník, který se nachází v oblasti zvané Hrnčířské Boudy cca 300 metrů severně od Boudy Mír, ukazuje turistům cestu do tří směrů. Po značce červené ve směru Chalupa na Rozcestí, Liščí louka, Lesní b…
Pražská bouda je postavena na turistické křižovatce v Peci pod Sněžkou - Černém Dole, která je vyhledávána nejen pro své strategické umístění (úpatí Černé Hory, součást Krkonošské magistrály), ale i pro jedinečný výhled takřka na celé Krkonoše. http://www.prazskaboudapec.cz/cs/uvod/
Oblast Krkonoš nabízí návštěvníkům velké množství tras různé obtížnosti, těžší zejména při výstupu na Sněžku, ale i trasy lehčí, doslova odpočinkové. A právě takovou lehkou trasou je i cesta z Černé hory do Pece p…
Z Pece pod Sněžkou na běžkách přes Zrcadlovky k vysílači Černá Hora a zpět do Pece Trasa: lanovka na Zahrádky -> Pražská bouda -> Kolínská bouda -> odbočka na Z…
Webkamera u Boudy na Muldě nám přináší pohled na krásné panorama Luční a Studniční hory, Obří důl a samozřejmě nejvyšší naší horu, Sněžku. Viz: http://kamery.humlnet.cz/show_webcam.php?url=/images/webcams/pecpodsn…
Turistický rozcestník, který se nachází na Lučinách u známé Pražské boudy, ukazuje turistům cestu do tří směrů. Po značce červené ve směru Chalupa na Rozcestí, Liščí louka, Lesní bouda, rozc. Pod Lesní boudou, Hrn…
Turistický rozcestník, který se nachází v prostoru lesní křižovatky cca 300 metrů pod Lesní boudou, ukazuje turistům cestu do dvou směrů. Po značce červené ve směru Chalupa na Rozcestí, Liščí louka, Lesní bouda - …
Na tento odpolení výlet vyrážíme z Lyžařské boudy, sjíždíme dolů k Lesní boudě, odkud se vydáme k Tetřeví boudě. Zde zahneme vpravo a v podstatě po vrstevnici jedeme po asfaltce směrem za severozápad k Zadním Renn…