Semily

Semily se rozkládají na soutoku Olešky a Jizery na hranici Českého ráje, východním směrem od města Turnov. Město je obklopeno zalesněnými stráněmi kopců. U západního okraje města na východním svahu kopce Lomy ( 495 m.n.m.) je vybudovaná sjezdová trať se dvěma lyžařskými vleky. Severním směrem od města je veřejnosti přístupná Bozkovská dolomitová jeskyně se zajímavou krápníkovou výzdobou a pěkným jezírkem.

Tipy na výlety  (146) Hrad Trosky Chaty a chalupy Semily
Turistické cíle (541) Pramen Labe / Hrubá Skála Mumlavský vodopád
Trasy (63)   Cestopisy (27) Ski areál Harrachov Mapa Semily

Chata U Vlastíka - Bukovina

Dvoupodlažní rekreační chata na nádherném slunném místě s výhledem na Dolánky u Turnova a údolí řeky Jizery. Oplocený pozemek 1200 m², zahrada, 2 terasy, 3 parkovací místa, ubytování pro 4 - 6 osob. Objekt je plně vybaven. Možnost přírodního koupání v Jizeře (kemp Dolánky), Dlaskův statek, Ekocentrum - vzdálenost 300 m.

Více informací naleznete zde: Chata U Vlastíka - Bukovina - ubytování Mírová pod Kozákovem, Český ráj.

Další inspiraci naleznete na: pronájmy chat a chalup Turnov nebo chaty na prenájom Český ráj.

Informace:

Poloha: Český ráj / / Bukovina
Cena: celoročně 1.800kč / chata za noc
Kapacita: 1 až 6 osob
Pokoje: 2 ložnice

Kontakty:

Turnov

Další chalupy a chaty v okolí Chata U Vlastíka - Bukovina

Chalupa v obci Turnov - Bukovina: 2 ložnice, max. 12 osob. Orientační cena (chalupa za týden): léto 19.000kč, zima 17.000kč.
Poloha: Český ráj / Podkrkonoší / Turnov - Bukovina
Chata v obci Turnov - Kobylka: 4 ložnice, celkem pro 1 až 13 osob. Orientační cena (chata za noc): léto 3.250kč, zima 2.925kč.
Poloha: Český ráj / Turnov - Kobylka
Chalupa v obci Turnov - Dolánky u Turnova: 2 ložnice, max. 6 osob. Orientační cena (chalupa za týden): léto 15.500kč.
Poloha: Český ráj / Turnov - Dolánky u Turnova
Chalupa v obci Vazovec - Turnov: 4 ložnice, celkem pro 1 až 12 osob. Orientační cena (chalupa za noc): celoročně 3.200kč.
Poloha: Český ráj / Vazovec - Turnov
Chata v obci Rakousy: 2 ložnice, max. 5 osob. Orientační cena (chata za týden): léto 12.000kč.
Poloha: Český ráj / Rakousy
Rekreační dům v obci Koberovy - Zbirohy: 5 ložnic, celkem pro 2 až 12 osob. Orientační cena (rekreační dům za týden): léto 37.200kč.
Poloha: Český ráj / Podkrkonoší / Koberovy - Zbirohy
Chalupa v obci Zbirohy: 2 ložnice, celkem pro 1 až 7 osob. Orientační cena (chalupa za týden): léto 17.150kč, zima 12.250kč.
Poloha: Český ráj / Zbirohy
Chalupa v obci Michovka: 2 ložnice, max. 6 osob. Orientační cena (chalupa za noc): léto 2.300kč.
Poloha: Český ráj / Michovka
Chalupa v obci Záborčí - Malá Skála: 3 ložnice, max. 9 osob. Orientační cena (chalupa za týden): celoročně 21.000kč.
Poloha: Český ráj / Záborčí - Malá Skála
Chalupa v obci Koberovy - Michovka: 3 ložnice, celkem pro 2 až 10 osob. Orientační cena (chalupa za týden): léto 23.000kč.
Poloha: Český ráj / Prachovské skály / Koberovy - Michovka

Co můžete navštívít v okolí Chata U Vlastíka - Bukovina

Dlaskův statek
Dlaskův statek v českém ráji.Dolánky u Turnova-vlakem Zemědělská usedlost a rychta z roku 1716.Roubená hospodářská usedlost s trámcovou ohradou se dvěma branami.Součastí usedlosti je roubená stodola s příčným průj…
Zrcadlová koza Pokud nejste kovaní vodáci nebo nebydlíte právě nedaleko Turnova, možná nad nadpisem Zrcadlová koza kroutíte hlavou. Ale ona existuje! Je to sympatická hospoda na řece Jizeře.…
Vánoce na Dlaskově statku Muzeum Českého ráje v TurnověDolánky u Turnova11.12.2021 Historický roubený statek pojizerského typu z roku 1716. Vzhledem k pokračující koronavirové situaci  bylo…
Rozcestník stojí u oblíbeného turistického místa a restaurace Zrcadlová koza kousek od břehu řeky Jizery a upřesňuje průchozí směr jediné turisticky značené cesty, která tudy prochází. Jde o zelenou trasu přicházející po proudu řeky od Malé Skály přes zříceninu hradu Zbirohy a pokračující po břehu Jizery do Turnova a dál ke Hradu Valdštejn.
Kemp Dolánky   Ideální lokalita pro kempování v Českém ráji Kemp Dolánky se nachází několik…
Zdenčina vyhlídka v Betlémských skalách
Zdenčina skála se stejnojmennou vyhlídkou na svém vrcholu se nachází na severozápadním okraji Betlémských skal, které jsou začleněné do přírodní rezervace Klokočské skály. Zdenčina skála je z pískovce jako osta…
Naše společná cesta začíná na rychlostní silnici R10 Exitu 71 směr Turnov. V Turnově dále pokračujeme na Železný Brod/Harrachov.Projedem kruhový objezd "rovně" a po necelém 1,5 kilometru je odbočka na Dolánky (kousek před odbočkou je ze silnice vidět železniční zastávka. Po odbočení přejedeme železniční přejezd a po 200 metrch již vidíme Dlaskův statek, pod kterým se nachází…
                                                                   Ábelův mlýnDolánky u Turnova 7, 511 01 Turnov, Český ráj11.12.2021 Bývalý mlýn u Vazoveckého potoka, nesoucí jméno po posledním majiteli, který provoz ukončil v roce 1942, slouží dnes jako restaurace a penzion.  Nedaleko na břehu Jizery se nachází kemp, Dlaskův statek, na kopci Kopalova vyhlídka s pramenem Boží vody.
Rozcestí Dolánky se nachází kousek od Dolánské lávky přes řeku Jizeru. Směrové šipky ukazují na čtyři směry. Po červené značce směr na Drábovnu a Frýdštejn, opačným směrem po červené na Rohozec, Turnov a Hrubou skálu. Směr po modré na Bartošovu Pec, Frýdštejn a Kopaninu. Opačný směr po modré na Turnov - náměstí.
Menší pískovcové skalní město na pravém břehu Jizery mezi Malou Skálou a Vranovským údolím se skromnými zbytky středověkého hradu. Drábovna - světnička vytesaná v balvanu, který zakonč…