Frýdek Místek

Frýdek Místek vznikl spojením dvou obcí, které odděluje řeka Ostravice. Město Frýdek-Místek leží na okraji Moravskoslezských Beskyd. Nejvýznamnější stavbou města je barokní zámek.

Tip:
Tipy na výlety / Trasy / Cestopisy Ivančena / Přehrada Morávka Ubytování Frýdek Místek
Turistické cíle / Mapa Frýdek Místek Přehrada Šance / Lysá hora Satinské vodopády

Chata Na Slavíči - Horní Lomná

Chata pro 10 osob se nachází 50m od nejznámější turistické chaty v Beskydech - Kolářova chata Slavíč. Je součástí krásného, moderního komplexu, který byl postaven v roce 2019 na průsečíku několika turistických tras - Javorový - Visalaje - Kozubova - Kamenity - Ostrý.

Více informací naleznete zde: Chata Na Slavíči - Horní Lomná - Horní Lomná.

Informace:

Poloha: Beskydy / / Horní Lomná
Cena: 8.000kč / chata za noc
Kapacita: max. 10 osob
Pokoje: 5 ložnic

Kontakty:

Horní Lomná

Další chalupy a chaty v okolí Chata Na Slavíči - Horní Lomná

Chata v obci Morávka: 3 ložnice, celkem pro 2 až 10 osob. Orientační cena (chata za noc): léto 3.600kč.
Poloha: Beskydy / Morávka
Chata v obci Horní Lomná: 4 ložnice, celkem pro 1 až 16 osob. Orientační cena (chata za noc): celoročně 2.200kč.
Poloha: Beskydy / Severní Morava / Horní Lomná
Chalupa v obci Horní Lomná: 3 ložnice, celkem pro 1 až 12 osob. Orientační cena (chalupa za noc): celoročně 6.000kč.
Poloha: Beskydy / Severní Morava / Horní Lomná
Chata v obci Horní Lomná: 12 ložnic, celkem pro 2 až 36 osob. Orientační cena (chata za týden): léto 19.900kč, zima 14.900kč.
Poloha: Beskydy / Severní Morava / Horní Lomná
Chalupa v obci Dolní Lomná: 4 ložnice, max. 12 osob. Orientační cena (chalupa za noc): léto 6.000kč.
Poloha: Beskydy / Slezsko / Dolní Lomná
Chata v obci Dolní Lomná: 2 ložnice, celkem pro 2 až 5 osob. Orientační cena (chata za týden): léto 10.000kč, zima 8.000kč.
Poloha: Beskydy / Slezsko / Dolní Lomná
Chata v obci Dolní Lomná: 3 ložnice, max. 10 osob. Orientační cena (chata za týden): léto 21.000kč, zima 15.000kč.
Poloha: Beskydy / Dolní Lomná
Chata v obci Třinec - Tyra: 3 ložnice, celkem pro 1 až 10 osob. Orientační cena (chata za týden): léto 19.600kč, zima 18.200kč.
Poloha: Beskydy / Slezsko / Třinec - Tyra
Chata v obci Tyra: 3 ložnice, celkem pro 1 až 8 osob. Orientační cena (chata za týden): celoročně 14.000kč.
Poloha: Beskydy / Slezsko / Tyra
Chata v obci Morávka: 4 ložnice, max. 13 osob. Orientační cena (chata za týden): celoročně 19.500kč.
Poloha: Beskydy / Morávka

Co můžete navštívít v okolí Chata Na Slavíči - Horní Lomná

Pod Slavíčem
Pod Slavíčem je rozcestí zelené a červené turistické trasy a nachází se v lese u křižovatky lesních cest asi 500 metrů jižním směrem od turistické chaty Slavíč. Zelená i červená značka vedou z rozcestí severním sm…
Turistickou chatu Slavíč najdeme severozápadním směrem od obce Horní Lomná. Rozcestník turistických tras je v sousedství této chaty. Stejnojmenný vrchol Slavíč…
U Slavíče je rozcestí červené, zelené a modré turistické trasy a nachází se severním směrem nedaleko turistické chaty Slavíč. Rozcestník je umístěn u křižova…
Lačnov je rozcestí červené a žluté turistické značky asi 2 kilometry západně od vesnice Horní Lomná a nedaleko severozápadního okraje horské osady Lačnov. Rozcestník je umístěn na stromě u křižovatky lesních cest …
Rozcestí Babí vrch se nachází v oblasti lesa asi 4 kilometry severně od vesnice Horní Lomná. Jihozápadním směrem od rozcestí se zvedá vrchol Babí vrch ( 952…
Pod Babím vrchem je rozcestí žluté a zelené turistické značky a nachází se asi 4 kilometry severním směrem od podhorské obce Horní Lomná. Babí vrch ( 952 m.n.m.) se zvedá jihozápadním směrem od rozcestí. Po zelené…
Další dlouhý a obtížný výlet výlet v sychravém počasí, kdy by snad ani psa nevyhnali. Já jsem se ovšem ven vypravil. Přece by byla škoda promarnit dva dny volna a někam nezajít. Jeden den – většinou na sobotu se s…
Při svých toulkách po Těšínských Beskydech se opět ocitáme v Horní Lomné. Tentokrát jdeme na odpolední procházku od penzionu U Studánky na opačnou stranu. Po krátké chůzi po cestě odbočujeme doleva a doslova po pár…
Kamenitý je rozcestí modré a žluté turistické značky se nachází asi 3 kilometry severně od vesnice Horní Lomná u severního okraje osady Kamenitý. Modrá turistická značka vedoucí k tomuto rozcestí má výchozí bod v …
Kolářova chata na Slavíči patří k nejznámějším chatám v Moravskoslezských Beskydech. Najdete jí na odlesněném místě hlavního hřebene Těšínských beskyd na spojnici hřebenů Polky, Babího vrchu a Slavíče. Leží na roz…