Moje oblíbené
Travel blog Severní Morava Tipy a novinky Chaty a chalupyChaty a chalupy  Mapa Bruntál
Bruntál leží v Moravskoslezském kraji na pomezí turistických oblastí HRUBÝ JESENÍK  a NÍZKÝ JESENÍK, přibližně 60 km od Olomouce. Jižním směrem od města se rozkládá vodní nádrž Slezská Harta. V okolí města Bruntálu je několik vyhaslých sopek. Jednou z nich je jihozápadním směrem od města Uhlířský vrch. Z vrcholku je krásný výhled na Praděd
 Trasy Bruntál a Nízký Jeseník (389)

Chalupa Bretnov - Široká Niva

Chalupa

Představujeme Vám útulné a komfortní ubytování, v krásné chalupě s venkovním bazénem, vířivkou a vinným sklípkem.

Chalupa stojí v rozlehlé a udržované zahradě v obci Široká Niva v podhůří Jeseníků s krásným výhledem na Praděd.

Více informací naleznete zde: Chalupa Bretnov - Široká Niva - ubytování Karlovice, Jeseníky.

Další inspiraci naleznete na: pronájmy chat a chalup Karlovice nebo chaty na prenájom Jeseníky.

Informace:

Telefon: 774 586 007, 728 076 548

Široká Niva

Další chalupy a chaty v okolí Chalupa Bretnov - Široká Niva

Chalupa v obci Široká Niva: 4 ložnice, max. 17 osob. Orientační cena (chalupa za noc): celoročně 3.500kč.
Poloha: Jeseníky / Hrubý Jeseník / Široká Niva
Chalupa v obci Široká Niva - Skrbovice: 3 ložnice, celkem pro 4 až 12 osob. Orientační cena (chalupa za týden): celoročně 23.500kč.
Poloha: Jeseníky / Hrubý Jeseník / Široká Niva - Skrbovice
Chalupa v obci Krasov: 2 ložnice, celkem pro 1 až 9 osob. Orientační cena (chalupa za týden): celoročně 21.000kč.
Poloha: Jeseníky / Hrubý Jeseník / Krasov
Chalupa v obci Čaková 116: 3 ložnice, celkem pro 1 až 10 osob. Orientační cena (chalupa za týden): celoročně 22.000kč.
Poloha: Jeseníky / Hrubý Jeseník / Čaková 116
Chalupa v obci Karlovice: 4 ložnice, max. 16 osob. Orientační cena (chalupa za týden): léto 26.000kč, zima 18.000kč.
Poloha: Jeseníky / Hrubý Jeseník / Karlovice
Chata v obci Karlovice: 2 ložnice, celkem pro 1 až 10 osob. Orientační cena (chata za týden): léto 19.800kč, zima 16.800kč.
Poloha: Jeseníky / Hrubý Jeseník / Karlovice
Chalupa v obci Karlovice - Zadní Ves: 2 ložnice, celkem pro 1 až 6 osob. Orientační cena (chalupa za týden): celoročně 15.000kč.
Poloha: Jeseníky / Hrubý Jeseník / Karlovice - Zadní Ves
Chalupa v obci Karlovice - Zadní Ves: 3 ložnice, celkem pro 1 až 8 osob. Orientační cena (chalupa za noc): léto 2.250kč, zima 2.500kč.
Poloha: Jeseníky / Hrubý Jeseník / Karlovice - Zadní Ves
Chalupa v obci Karlovice ve Slezsku - Zadní Ves: 3 ložnice, max. 6 osob. Orientační cena (chalupa za týden): celoročně 16.000kč.
Poloha: Jeseníky / Hrubý Jeseník / Karlovice ve Slezsku - Zadní Ves
Chalupa v obci Světlá Hora: 4 ložnice, celkem pro 10 až 10 osob. Orientační cena (chalupa za týden): celoročně 23.000kč.
Poloha: Jeseníky / Hrubý Jeseník / Světlá Hora

Co můžete navštívít v okolí Chalupa Bretnov - Široká Niva

Široká Niva
Široká Niva leží severním směrem od města Bruntál. Severozápadním směrem od obce se nachází město Vrbno pod Pradědem, západním směrem leží obec Světlá Hora a jihovýchodním směrem najdeme město Horní Benešov. Jih…
Markvartice jsou malá osada, která je místní částí obce Široká Niva. Osada se rozkládá v oblasti Hrubého Jeseníku, na levém břehu řeky Opavy a jihozápadním směrem od Široké Nivy. Domy v osadě jsou postaveny kole…
Osada Skrbovice je místní částí obce Široká Niva. Osada se rozkládá u jižního okraje obce a na pravém břehu řeky Opavy. Od okrajových částí osady se zvedají zalesněné stráně okolních kopců, jižním směrem se zved…
Říčka Krasovka pramení v nadmořské výšce 620 metrů na severním a jižním úbočí vrcholku ( 649 m.n.m.), který se zvedá západním směrem od Obecního vrchu ( 682 m.n.m.). Tok říčky směřuje východním směrem a po té co…
Zhruba 1,5 km za Karlovicemi v Jeseníkách u silnice č 451 směrem na Pocheň a Širokou Nivu v údolí Opavy naproti odbočky lesní cesty (od Karlovic směr doleva) můžeme narazit na pěšinku směřující k řece. Po necelých 100 m najdeme mohutnou jedli bělokorou. Strom je vidět již od cesty, je kolem něj dřevěná ohrádka a informační tabulka. Z té se dovíme že máme před sebou 44m vysoký…
Čaková je horská obec, která leží jihozápadním směrem od města Krnov. Obec se rozkládá v údolí tvořeném potokem Čakovkou a podél silnice vedoucí z obce Zátor do obce Krasov v délce pěti kilometrů. Obec je obklopena zalesněnými stráněmi vrcholků Jeseníků. Od západního okraje obce se zvedá vrchol Skalka ( 599 m.n.m.). Jižním směrem od obce se nachází prostor národní přírodní…
Ačkoliv podle názvu by leckdo hledal Karlovice někde na Valašsku, tentokrát jde o opačný kus země Moravsko-slezské, tedy Jeseníky. Dodejme ale hned v úvodu, že Karlovic je u nás víc, ale ty …
     Jedná se o slavné turistické pochody s i lahůdkou ve formě pochodu dálkového (majícího minimálně 50km) a také několika tras cyklistických. Při mé přirozené neskromnosti a drzosti :-))) jsem si nemohl vybrat n…
Krasov je podhorská obec, kterou najdeme západním směrem od města Krnova. Severním směrem od obce najdeme Město Albrechtice, jižním směrem je obec Nové Heřminovy a vydáme-li se z Krasova…
Mořské oko je rozcestí a orientační místo na žluté turistické trase a nachází se na západním úbočí vrcholku Milíč ( 698 m.n.m.), který se zvedá východním směrem od obce Karlovice. Rozcestník najdeme v oblasti le…