Ze Stupavy ke Kozlovi, na hrad Cimburk a do Koryčan - diskuse

• 11.7.2018 7:18
    Myslím si, kamaráde, že kdybys viděl tu holku s děckem na krku, klepalo by s Tebou taky. Onen žebřík se totiž po okrouhlé stěně věže fakt dost hemžil ...
  • 10.7.2018 13:36
    Člověče, Marku, já nahoře v té věži také kdysi byl, ale to bylo ještě asi Tak 5 let před sametem. Na rozdíl od vás, chlapci, jsem se ale neklepal.
  • 10.7.2018 11:26
    Tradičně pěkné povídání i fotografie, takže to máš za 1, Franto. Cimburk u Koryčan považuji za jednu z našich nejhezčích zřícenin a připomněl jsi mi, jak jsem se při prohlídce hradu - a se souhlasem průvodce - drápal po zcela nezajištěném žebříku do horního okénka okrouhlé věže. Napodobila mě ještě jedna mladá maminka s dítětem pověšeným na krku, zatímco Bob to raději rovnou vzdal. Na rozdíl ode mě se pak tolik neklepal ....
  • 12.5.2018 17:03
    Ano, byl to fajn výlet.
  • Ze Stupavy ke Kozlovi, na hrad Cimburk a do Koryčan
    12.5.2018 16:02
    Ráda jsem se sem zase po letech podívala, ze Stupavy to byla hezká procházka, skála Kozel i Cimburk stojí za vidění a podzimem zbarvené listí tomu dodává atmosféru. Pěkné fotky.