ZA VÝHLEDY DO NÍZKÝCH TATER - diskuse

Jitulka
    Slovensko
    24.10.2021 15:01
    Já se musím, holky, přiznat, že jsem na Slovensku za celých 38 let svého života nikdy nebyla :-) Teď se to ovšem změní, protože můj přítel naplánoval skvělou turistickou dovolenou v Nízkých Tatrách, kam bychom měli vyrazit už příští týden. Naštěstí jsem se stačila vybavit kvalitním sportovním oblečením, například z eshop second hand https://www.onlinesekac.cz/ , takže by mě sníh ani nepříznivé podmínky neměly překvapit ;-)
  • Re:
    11.8.2016 18:27
    Díky za komentář. Ten přechod závidím, ještě k tomu širákový. Po pár zkušenostech mám z medvědů menší strach. Abych sám spal jinde než u chaty si ještě netroufám, ale hustší les mi už nevadí, jako dříve. Snažím se o sobě dávat vědět. Je to jak s letadly. Po horách chodí tolik turistů, ale ve zprávách se dočteme jen o útocích :-)
    11.8.2016 18:26
  • 11.8.2016 13:26
    jj Nízké Tatry jsou nádherné, tedy hlavně hřebenovka. V NT jsem byl vícekráte, ale nejlepší vzpomínky jsou na podširákový přechod celého hřebenu vcelku. Je to už hodně let, ale dnes se mi tam už nechce - nemáš strach z medvědů? Soukromě sbírám střípky, převážně ze sdělovacích prostředků, kde někoho napadli. A někde mezi Váhem a Vrátnou měli dokonce instrukce pro turisty, jak se zachovat. Bohužel nesprávné.