Za korunovačními klenoty a nejen to - diskuse

• turista
    Miloslava Ryznarova
    Bruklin
    13.5.2017 7:30
    Po letech jsem si zase přečetla Tvůj článek a musím konstatovat, že je super! Dcerunko, zvedám všechny palce, jak je teď zvykem tímhle způsobem fandit!
  • Re: Děkuji
    15.5.2013 21:51

Děkuji za pochvalu. JJ, přiznám se, že bez knížky bych to taky nedala. Jinak v Louvru jsou taky vystavené korunovační klenoty? To jsem netušila. Přiznám se, že jsem kdysi viděla kopie českých korunovačních klenotů a říkala jsem si, že originály určitě už dávno nebudou tak blýskavé jako kopie. A že ty kopie nemohou být z těchto důvodů věrné. Jaké bylo mé překvapení, že jsou. 600 století stará Karlova koruna vypadá, jako kdyby ji Karel IV. nechal vyrobit před pár lety.

• 13.5.2013 10:37

Velmi pěkný příspěvek. Klenoty jsem vzdal (stejně jako v 70. letech, kdy mě fronta před Hradem vysloveně vyděsila) a asi se už uspokojím s Towerem, Louvrem a kopií těch našich na Karlštejně ...

• Re:
    12.5.2013 20:35

No to je. Taky bych si dala říct. Hm... Jdu vybílit ledničku :-)

• 12.5.2013 20:17

Moc hezky jsi to napsala, už se opakuji, protože jsem to psala již jednou a nezveřejnilo se to....Je dobře že jsi viděla naše Korunovační klenoty, když jsi viděla i ty anglické v Londýně. Jen jsem chtěla podotknout, že na závěr Tvého článku o pomoci rybáři s chytáním sumce - že by nebylo k zahození malé odškodněníwink, takové sousto sumce, to je ňaminka ňamováSmile!

Zpět na příspěvek Za korunovačními klenoty a nejen to