Za kandíkem na Medník - diskuse

• 29.3.2014 18:04
    Jen pár slov....., nechtěla jsem se Vás nijak dotknout, to opravdu ne, jen těch kilometrů, které nachodíte s vašimi kamarády je poměrně dost na jeden den a tak jen tiše závidím, co dokážete....je vidět, že zdravíčka Vám Pánbůh nadělil dost.... nebo že by platilo přísloví, že muži nestárnou? Takže ještě mnoho dalších km, neboť příroda je opravdu krásná a v ní i památky po našich předcích.....Bruklin
  • Re:
    28.3.2014 10:55
    Vážená paní „Bruklin“, díky za příspěvek. Snad jen něco na vysvětlení. Polykačem kilometrů jsem se nikdy necítil a krajinu si vychutnávám tak jako vy. Ale když si naplánuji trasu včetně dopravy, zvláště té zpáteční, nemohu poletovat jako motýlek z květinky na květinku. Samozřejmě čas na focení, chvíli odpočinku i hospůdku být musí. Věřte že „rychlopochody“ to určitě nejsou. Možná mi popis toho vychutnávání moc nejde ale věřte že je to kromě snahy o údržbu tělesné schránky důvod hlavní. A tu červenou, zelenou, modrou i žlutou zmiňuji za prvé proto že se jedná o cestopis, a taky proto, kdyby chtěl někdo tu trasu projít aby se lépe orientoval. I já jsem několikrát použil popis trasy kolegy turisty i turistkami zde zveřejněné. A o tom by to mělo mimo jiné taky být. Mějte se fajn a zdrávi došli. Seventy
  • 28.3.2014 8:08
    Vážená pane "Seventy"! Musím říci, že tento článek od Vás se mě moc líbil. Protože jste popisoval více krajinu, kudy kráčíte a doslova ji vychutnával. V jiných článcích mě připadá že honíte jen kilometráž, abyste nachodil co nejvíce kilometrů a zmiňujete se jen že jdete teď na "červenou", pak na "zelenou" a zas třeba na "modrou", ale jen málo popisujete krajinu, kterou procházíte a to je škoda. Vaše výlety jsou velice zajímavé, ale všechno v letu. Bohužel, nemám už vaši výdrž, abych pochodila tolik kilometrů, mám zdrav. problémy,ale jsem aspo%n ráda za to, co mohu ještě ušlapat. Ale v krajině, kterou jdu, ji taky musím vychutnávat, což mě při to vašem rychlopochodu, který provozujete s kamarády docela chybí. Ale nic ve zlém, protože Vaši kondičku Vám závidím.Jedinou útěchou mě může být to, že jsem takto taky kdysi šlapávala, ale potvora páteř a klouby mě to teď nedovolí. Taky se chystám na Medník v červnu, pronajmu si nedaleko chatičku s kamarádkou a tak uděláme průzkumné pochody. Tak zdravím a přeji ještě hodně dalších pochodů! Míla