Výlety a procházky krásnou přírodou okolo Tisovce. - diskuse

• 9.6.2013 16:53

Když to zhrnu, díky ještě jednou všem za hezké odezvy jak Dušanovi, paní Rýznarové tak samozřejmě i ostatním na tento článek. Dal jsem si na něm záležet. Jak sem v něm napsal, přemýšlel jsem nad tím, jak jak vám všem tu krásnou přírodu kolem Tisovca úkázat a je vidět, že tímto způsobem to bylo nejlepší.

9.6.2013 16:48

Díky za pochvalu, samozřejmě, že mi tento článek dal docela zabrat, ale je vidět, že to stálo za to.

• Re: Re:
    9.6.2013 16:47

Pane Karle, tak Vy jste mě až velmi mile šokoval touto pochvalou. Ani nevím, jak Vám mám za tu chválu poděkovat. Ale stejně, určitě i to děkuji má velký význam.

9.6.2013 16:45

Dík za chválu, to rozdělení jsem dodnes nepochopil, holt politika, jak se říká, je špína a tohle bylo pouze politické rozhodnutí, ne obyčejných lidí, jak se na to nekteří kompetentní vymlouvají.

9.6.2013 16:42

Díky za pochvalu, neboj, pokud se nám podaří navštívit tu Malou Fatru a jiné kouty Slovenska, tak už tuto zemi budeš alespoň z části znát.

• 6.6.2013 8:34

Naprosto vyčerpávající informace, psaní muselo dát zabrat...ale výsledek stojí za několikeré přečtení. Navrhuji, aby byl tvůj článek vyňat a vložen do školních učebnic o krásách Slovenska. Smile

• 5.6.2013 20:14

Vítku, ta příroda na Slovensku nemá u nás konkurenci, ta je zkrátka jedinečná, proto to tam moje maminka tolik milovala a celá její rodina. Škoda, že tam už nejezdím....Krásný článek a fotky, na které člověk jen nevěřícně zírá, že je něco tak nádherného. Díky!

• 5.6.2013 17:51

Krásná krajina. Nedivím se, Vítku, že se rád vracíš. Pěkně napsané, i fotky se Ti povedly.

5.6.2013 16:31

Bravo. Tak poutavě napsaný cestopis s překrásně zvěčnělými sceneriemi krásné krajiny, jsem snad nečetl od dob Hanzelky a Zikmunda.

• 5.6.2013 15:10

Vítku krásně napsánoSmile, krásné fotkySmile a krásná přírodaSmile. Jo příroda je mocná čarodějka a Slovensko skoro vůbec neznám a doufám, že ho někdy poznám. Honza

• 5.6.2013 13:41

Opravdu moc pěkné, Vítku ... A takovéto krásné "kopečky" jsou na Slovensku téměř všude !! Stokrát škoda, že jsme se rozdělili a teď to máme díky omezeným "mezinárodním" spojům tak trochu z ruky...

Zpět na příspěvek Výlety a procházky krásnou přírodou okolo Tisovce.