Výlet na Lipskou horu.... - diskuse

• ...
    23.9.2017 22:26
    Vítku, je to pro Tebe moc těžké. Rina byla Tvoje věrná kamarádka, doprovázela Tě na toulkách přírodou, prožili jste spolu mnoho hezkého. Snad jen čas Ti pomůže zhojit bol, který cítíš. Ať je Rině v tom psím nebi dobře.
  • 20.8.2017 18:38
    Vítku, Přijmi prosím i mou upřímnou soustrast. Po tvé věrné kamarádce se bude i nám čtenářům moc stýskat, Vím, jak ti asi je - ještě doma u našich jsem měl také moc rád naše psy (Vlčka a Filipa) a bohužel už jsou také v psím nebi...
  • 17.8.2017 20:45
    Vítku, je to smutná záležitost. Věř, že s tebou hluboce cítím. I mně to potkalo. Nejhorší je, když s ni člověk rozumí a ona dává najevo, že jsi jí nejbližší. Je ti už víc roků, co jsem takhle nesl nehybné tělíčko mé fenky. Dodnes se mi při vzpomínce derou slzy do očí. Nejhorší je, že manželka pořídila novou fenku. A já se už dopředu musím na ten smutný konec připravovat. Takže nejsi sám!

Zpět na příspěvek Výlet na Lipskou horu....