VRBNO 2016 - 1.Cesta přes Ludvíkovské skály na Žárový vrch a temena Plošin - diskuse

• 24.10.2016 16:20
    Vidím, že jsem ti s focením za roh a s pivem a algenou hezky osvěžil paměť. Na Žáráku a Plošinách bylo překrásně (jak jinak) a ten zámeček Ti s chotí k ubytování také moc a moc doporučuju.
  • 24.10.2016 14:27
    Takže se i já konečně dostávám k tomu, abych Tě pochválil a jedničkou ocenil. Podle fotografií, které jsi pořídil, se ani nedivím, že jsi na půlden radostně opustil dokonce i svou milovanou choť. To ubytování na "panském" (u Grohmannů) je navíc dobrým tipem, restaurací spojenou s lékárnou jsi mi připomněl, že za našeho mládí někteří spojovali konzumaci algeny a piva (tady by to šlo ideálně) a popisem focení "zárožákem" zase fakt, že při podobné snaze mi tam jednou přístroj uvízl a já pak zoufale sháněl "dobrovolníka", který by mi kostel otevřel ...
  • 9.10.2016 19:35
    Ano, na těch našich oblíbených místech je to časem jiné, ale i tak krásné.
  • 9.10.2016 18:28
    Ten kostel s focením za roh se ti povedl. A některé skály zajímavých tvarů. Jinak to už tak funguje, že jak člověk stárne a vrací se na stará místa, je to tam vždycky jiné. Jenom my si myslíme, že jsme pořád stejní.

Zpět na příspěvek VRBNO 2016 - 1.Cesta přes Ludvíkovské skály na Žárový vrch a temena Plošin