V Uhrách dolních a v Uhrách horních (tedy na Slovensku) – pt 2. - diskuse

• 31.10.2018 10:01
    I já svého času jezdil s 15 kinofilmy v brašně. Článek opět za plný počet bodů (aby ne, když jsem si tu Ostřihom sám vymyslel), jenom pivo nám na první fotce točili z přívěsu, ne s ...
  • Jasně
    5.9.2018 14:36
    Na digitál se fotí teď skoro zadarmo, ale když jsme kupovali ve firmě první digitál (Olympus 5060), stály karty 512 MB hromadu peněz (klidně 2 litry) tak se muselo šetřit i tak to bylo ta k v roce 2004, teď by karta 512 MB byla směšná, většinou používám 16 GB, to je tak kolem 500... a a v druhým foťáku co mám na větší práci je 32GB, ta už je spíš pro nouzi. Když jsem ještě fotil na kinofilm (většinou dia), 1 kazeta musel na den stačit, tj. 36 snímků, to už si člověk rozmýšlí co fotit. No a v hluboké totalitě jsme měli flexaretu, to byl svitkáč na 12 obrázků
  • 5.9.2018 14:11
    Slušný vandr. Koukám, pěkně si ho užíváte. To se ti to fotí s digitálem. když jsem tam byl v hluboké totalitě já, musel bych mít s sebou pytel kinofilmů, a barevných.

Zpět na příspěvek V Uhrách dolních a v Uhrách horních (tedy na Slovensku) – pt 2.