Vyberte, co Vás zajímá v oblasti Turecko

QTH Belek

Hotel Susesi De Luxe Resort&Spa

Obrazek

QSL via LOTW buro or direct

Na sklonku roku 2008 jsme se rozhodli ,podniknout první dovolenou jinou cestou než autem nebo autobusem.Zvolili jsme leteckou přepravu,od cestovní kancelář Fischer a výběr destinace proběhl po dohodě mezi naší rodinou a jednima našima známejma velice rychle.

Z radioamatérskího hlediska,poslal jsem pouze e-mail ok1mu,který mi poslal mapku Turecka,jaký prefix použít.

Vybavení jsem zabalil Elecraft K2 ant mini G5rv Ant tuner LDG a mini notebook asus EEE 701.Klíčování USB-CW Program N1mm

*******************************************

Jak jsem již psal letěl jsem poprvé letadlem společnost TRAVEL CK FISCHER.Výběr destinace Turecko byl daný z několika důvodů.Není to již klasická Evropská kultura a vzdálenost 2,5 hod letadlem.
Jak jsem již psal naši kamarádi již několikrát v Turecku byli a vždy maximální spokojenost.

Sraz jsme měli n McDonaldu na Rudné a společně jsme odvezli rodiny na letiště a my jsme vezli auta na parkoviště nedaleko Prahy asi Firma zaparkuj a let . cz.Majitel nás odvezl na terminál č 2.
První překvapení .Jelikož jsme nováčci v letecké přepravě tak nám Ríša dal nové letenky vč rezervace v letadle - 5 řada a čas,čekáním na odlet jsme trávili v salonku se sklenicí šampusu.To se nám opravdu velmi líbilo.
30 minut před odletem jsme v klidu šli do letadla a za chvilku se dveře zavřeli a hurá směr Telč a dále Slovenko až do TA.

Let a přistání bylo až moc klidné.Vvystoupení a odbavení,které proběhlo bez problémů hurá do autobusu a směr Belek.Cesta trvala cca hodinu.V autobuse bylo 25 stupňů,ale venku 40.Klima tak foukalo,ža jsem si musel přesednout,jinak bych asi nehnul krkem.

Po příjezdu do hotelového komplexu jsme začali řešit ubytování na recepci a vypsání ubytovacího lístku.Poznámka other hobby -HAMRADIO

Můj sen a další překvapení se splnilo.Dostal jsem pěkný rodinný pokoj pro 4 osoby s terasou a zahradou číslo 3115.Ve předu bylo koupání v bazenu odělené chodbou více na fotografiích.

Mojí anténu prut 4 metry jsem postavil vedle světla a navrch zavěsil G5RV junior.Jinak chce to vzít sebou 40 metrů koaxu a ant dát, až k borovici,která je výše.Koaxu jsem měl pouze 15m.Zapnul jasem Elecraft K2 a všude šum,ale občas silnější stanice vylezla.Musel jsem,ale řešit jiné věci vybalování atd.

Byl pozdní večer a zkusil jsem znova proladit pásma a po pár CQ první spojení.Nejlepší band 20m a 30m.Potom 40M.Také jsem zkoušel 17 a 15m a nic moc.80 12 10m žádné qso.Rušení občas 579 a bral jsem jen big guns z UA a UR.Někdy rušení utichlo a bylo to jako v domácím qth.
Radioklub OK1KQJ -
nejsilnější ok1drq 599
ok1ay na jednom bandu 599 asi 20m na druhém 579

ok1mr vše 559-579
ok7gu z Holýšova 579 na vertikal a 100 watt.

OK2 snad všichni 599
OM 90 procent 599

Nejsilnější UR a UA - Evropská část.

Iota contest - nic moc na mé CQ nikdo neodpovídal a ani já jsem se nedovolával a tak jsem raději trávil čas s rodinou pouze 100 qso

Budíček jsem měl v 6 hodin našeho a cca 1-2 hodiny na pásmu.Potom byla snídaně o několika chodech.
Pak jsme se rovnou přesunuli k moři po omrzení tobogán a manželka vodní aerobik.Lucka také měla bříšní tance.Teplota dopoledne 34 ve stínu a moře 30.Bazény okolo 29 stupňů
Odpoledne bylo cca 38 ve stínu a tak jsme raději byli u bazenů vedle pokoje a já chvilku na pásmech,ale nehrálo to.
Před večeří postupně pásma ožívala,ale zase byla jiná povinost.Večeře o několika chodech vč večerního programu,také jsem se několikrát raději zúčastnil.Návrat cca ve 22 hod našeho.Potom jsem vysílal cca do 01 00,ale EU stanice jaksi docházeli a kolem půlnoci nebylo co dělat.

Celkem jsem teda udělal vč IOTA contestu 1300 qso a vše potvrdil via LOTW,qsl pošlu postupně.
Všem děkuji za qso a i nadále volejte a dělějte i double,informace o RST byli zajímavé a ne jen 5NN.

Závěr 28,07 poslední pileup na 20m okolo 7 utc a balení odevzdání pokoje.Čekání na transit na letiště,který jel až ve 20 hodin.Přesto to uteklo bez problémů.Na letišti v Antalii jsem musel rozbalit zabalený kufr s anténama a hamradio drobotinou.TCVR jsem měl v batohu a tuner a zdroj v jiném kufru.
Potom jsme šli pro letenky po předložení pasů spadl system windows a čekali jsme asi 20 minut než dají sít dohromady.Během chvilky byla fronta asi 30 metrů a nabrali jsme spoždění jen 15 minut.

PS psáno průběžně a ASUS EEE 701
QTH Belek Hotel Susesi De Luxe Resort&Spa *****

73 David TA4/OK6DJ 28.7.2009

Nejsou zde žádné fotografie, jestli k tomuto příspěvku nějaké vlastníte, nahrajte je.