Svobodná spolková republika Kraví hora - Bořetice - Modré Hory - diskuse

• 15.12.2016 11:58
    Tak to byla moc hezká haluz, Aničko ...
  • 29.11.2016 22:47
    Zrovna nedávno jsem přidával glosu do jednoho výletu s Bořeticemi. Opět si musím zavzpomínat na Bohouška, mého dobrého kamaráda, již na věčnosti. Nejen můj dodavatel skvělého vína, ale též ministr vnitra Kravíhorské republiky, kde jsem byl jednou v době burčáku i ve sklepě samého prezidenta. Musel jsem však sklep kvapně opustit, neboť bylo dole hodně kysličníku uhličitého z kvašení a lapal jsem po dechu. Prezident vysoké postavy měl hlavu nad hladinou, tomu bylo hej. Navíc předtím v Bohouškově sklepě v jeho sklepu byla řeč o případu, kdy se ve svém sklípku udusil jeden jejich známý vinař. Ale už je to dávno.
  • Monte Bú
    29.11.2016 8:44
    Asi tak nějak se překládá název do cizích řečí. Samozřejmě, že jsme rovněž nevynechali, což je vlastně povinnost každého kolem se vyskytujícího cizince.

Zpět na příspěvek Svobodná spolková republika Kraví hora - Bořetice - Modré Hory