Procházka Prahou - diskuse

• Re:
    13.2.2014 20:22
    Děkuji za pochvalu, Olomouc je pro mě stále neznámá, no tedy, pokud opomenu nádraží, které znám trochu z vlaku, když jedu na Slovensko, či zpět. No, snad se sem někdy dostanu a krásy tohoto města poznám osobně.
  • 13.2.2014 20:17
    Praha je opravdu krásné město, skoro tak jako Olomouc. Ne vážně, v obou městech se dochovalo spoustu památek, takže je vždy důvod sem zajet. No a větší Praha nabízí více památek, než to moje město, ale což. Pěkný článek a zajímavé foto....Díky Vítku.
  • Re:
    17.11.2013 18:14
    Sem rád, že tento článek ve vás proudil vzpomínky na krásnou Prahu.
  • 17.11.2013 17:12
    Moje tri "holky" sa tiež zamilovali do Prahy. Posledné tri roky prázdnin tam strávili vždy pár dní. Raz som ich tam bol navštíviť, keď som pracoval neďaleko. Zaspomínal som si na svoje vojenské časy a poukazoval som im miesta na Hrade kde som strážil. Na Prahu má snáď každý pekné spomienky. Pri čítaní článku sme si aj my zaspomínali na naše potulky Prahou.
  • 15.11.2013 20:26
    Praha je krásná, jenom to nechce chodit hlavními tahy společně s turisty, ale bočními ulicemi a maximálně člověk trochu zabloudí. A přitom bloudění může objevit krásné věci. Vítku na jaře tě rád po Praze provedu, určitě se dohodneme Honza
  • turista
    Karolus
    Procházka Prahou
    15.11.2013 18:18
    Milý Vítku. Praha je krásná, plná historicky cenných památek,vracím se tam rád, ale stejně jako ty nemiluji davy a hluk. Po návštěvě Prahy se pak dávám týdny dohromady.