Poslední zimní výšlap, Pikovické kolečko. - diskuse

• Krásný kraj
    6.1.2020 8:11
    Ahoj, po delší době to tu zase pročítám a narazila jsem na tento výlet. Nikdy jsem nešla kolečko, vždy buď kolem Sázavy, nebo kolem Vltavy a zajímá mě, kolik je toto kolečko kilometrů? Díky a hodně sil na další výlety :) Pekoska
  • Re: Re:
    24.3.2014 22:04
    Jak říká můj táta, ideály neexistují, mám v plánu, že se svezu Posázavským Pacifikem a dále pár dní u Sázavy pobít, tak snad to vyjde. Taktéž se mějte fajn a i Vy zdrávi došli.
  • Re:
    24.3.2014 12:28
    Díky pane rychloběžko, co se Sázavy týče, tam není co zkazit od pramene za Novou Hutí až k Davli. Světlá, Stvořidla, Ledeč, Zruč, k těm místům mám osobní vztah, prožil jsem tam kus hezkého mládí. A mimo to je tam krásně. V létě se tam chystám. Jen ta doprava není ideální. Ale co je dneska ideální. Mějte se fajn a zdrávi došli.
  • 24.3.2014 11:27
    Počasí se vám opravdu povedlo a ty výhledy do údolí-paráda, můj plán je, že bych někdy v budoucnu prošel celou trasu podle Sázavy, ale jestli se mi to podaří- uvidím, ale k Sázavě se tak jako tak určitě pojedu podívat, hlavně do okolí Kamenného přívozu atd.- do míst, které do svých děl zanesl spisovatel Jan Morávek.

Zpět na příspěvek Poslední zimní výšlap, Pikovické kolečko.