Nice - Francie - diskuse

Helena
    11.10.2011 19:34
    Prosím, píšete-li cokoli na internet, pište bez chyb ...  Špatný slovosled, špatné použití předložek a chyby pravopisné mi vždy zkazí dojem. Stačilo by, abyste si to co jste napsala po sobě přečetla. Jistě by jste chyby našla a opravila je. Škoda...
    antaran
    promenáda
    26.12.2010 21:29
    Pravda, taky jsem si donedávna myslel, že promenáda je Andělská, podle zálivu. Zvlášť když to uvádějí i v průvodcích. Ale (zřejmě) protože ji postavili Angličané, je správný překlad Promenade des Anglais - Anglická...
    ***
    Chyba
    3.8.2010 7:39
    Promenáda je Anglická a ne Andělská.
  • Realita
    5.7.2010 21:43
    Pravda, Nice je skutečně nejhezčím městem Francouzské riviéry s neopakovatelnou atmosférou, ale jako vždy je dobré dívat se oběma očima:-) V Nice jsou nádherná místa, ale i taková, kde bych nechtěl bydlet ani zadarmo, hnusné tmavé díry - a přesto tam lidé bydlí...
    nbvxn
    oprava
    1.4.2010 14:15
    Napsano: Jednim slovem krasa a nadhera Ale krasa a nadhera jsou dve slova tak si myslim ze by to mnelo bejt Dvouma slovama je to krasa a nadhera nebo neco takoveho