Návrat do sedla Burda a k prameni Rimavy. - diskuse

• 26.2.2019 9:59
    Díky Honzo za pochvalu. Žel velké zisky z těžby dřeva způsobují takovou devastaci přírody, až je z toho člověku do pláče. Těžba dřeva se dá dělat s rozumem, měl bych o tom něco vědět, žel ten rozum se v tomto oboru vytrácí. Zakladatel obnovitelného lesního hospodářství Jozef Dekret- Matejovie se asi otáčí v hrobě.
  • 23.2.2019 19:16
    Takovou podobnou spoušť po těžbě dřeva jsem zažil na Šumavě mezi Černým a Čertovým jezerem. Vítku moc krásný cestopis o krásném místě Honza
  • 23.12.2018 11:24
    Děkuji za kladné hodnocení. Sem rád, že jsem udělal opět po čase radost mým článkem rodákovi s mého milovaného kraje. Stačilo by, kdyby jste mi napsal na můj mail vitek 1909@centrum.cz a mohli by jsme si dopisovat. Zde je to takové ne úplně ono, jestli chápete. :-)
  • turista
    barancek
    Návrat do sedla Burda a k prameni Rimavy
    18.12.2018 8:35
    Krásny príspevok z môjho rodného kraja.Prekvapilo ma,že sa už v Rovni nepasú ovečky.Ale je z toho hacienda.Narodil som sa V Tisovci,časť Hámor a možno by som poznal aj Vašich príbuzných.Jozef
  • 2.11.2018 14:08
    S tím, že stará místa už nikdy nebudou hezčí, ale horší, se člověk setkává stále. Neplatí to jen pro naše území. Ale bohužel je to všude po Evropě. Lépe je, se raději nevracet a nechávat si pěkné vzpomínky nezkažené. Zbývá jen hledat si nová místa.

Zpět na příspěvek Návrat do sedla Burda a k prameni Rimavy.