Národní park Plitvice - diskuse

Majkl
    Vinnetou
    20.7.2003 16:10
    Přítelka tam před lety byla, já jsem viděl fotky a je to fakt krásný!!!!!!!! Rád bych se tam podíval taky. Akorát mě velice příjemně překvapilo, že v článku píšeš, že na některých místech se dá i koupat. Ona když tam byla, tak to bylo PŘÏSNĚ zakázané a upozorňovali tam i na případné - možné zaminování některých lokalit... Majkl
    Borivoj
    9.10.2003 11:40
    My sme tam boli asi pred piatimi rokmi pred začatím sezóny a spali nad tým najväčším dolným vodopádom.Je tam vlavo cestička,ktorou sa dostaneš nad vodopád a okolo bývalého mlyna vpravo je vyhliadka na kaskády.Tam sme bivakovali načierno.
    Borivoj
    9.10.2003 11:37
    Boli sme tam asi pred piatimi rokmi pred začatím sezóny.Spali sme načierno nad tým najväčším vodopádom v pravo od mlyna-je tam vyhliadka na kaskády a tam sme bivakovali.Vtedy tam ešte okolo boli natiahnuté pásky s upozornením na zamínovanie.
    TATA
    25.8.2003 18:00
    Před 18 lety tam byl pěkný kemp, předpokládám že je tam dosud.
    Mates
    RE> Plitvice
    18.7.2003 11:33
    A kde se tam da spat?
    Michal
    Plitvice
    9.7.2003 10:58
    Bol som tam minuli rok,a je to nadhera...na niektorych miestach je povolene aj kupanie.Doporucujem.