Na návštěvě v Českém krasu. - diskuse

2.6.2015 14:21
    Cenová relace Orient expresu asi nebude zrovna v mých finančních možnostech :-) A jinak díky za pochvalu :-)
  • 2.6.2015 7:19
    Krásny výlet a článok, spojil si svoje obľúbené, železnicu a prírodu. Škoda, že si nepricestoval tým Orient expresom.
    27.5.2015 23:14
    Taky jsem si nestěžoval na to, že jsem nebyl varován :-) Jinak díky za chválu. Ten Orient expres mě opravdu mile šokoval, to mi věř :-)
    27.5.2015 23:11
    Rádo se stalo :-)
  • 26.5.2015 22:32
    Vítku, já jsem Ti říkal. že tě čekají kopce. Moc hezký cestopis a ten Orient expres prostě nádhera, vidím, že sis to užil. Honza
  • 26.5.2015 15:46
    Díky za pěkný článek, Vítku.
    26.5.2015 15:23
    Rádo se stalo, Český kras má opravdu turistovi co nabídnout, je tu krásně :-)
    26.5.2015 15:21
    Psaní mě opravdu baví, jen ta nálada a čas, když člověk přijde utahaný z práce, moc energie na psaní už nezbývá, mám ale teď období, kdy mě chytla ,,psací" múza a budu mít i několik dní volna v kuse, takže toho využiji a půjdu uskutečnit něco speciálního z mým věrným psím společníkem Rinou, příští článek bude jubilejní, číslo 100, tak musím napsat něco extra :-) A jinak jsem rád, že Tě můj článek inspiroval, rádo se stalo :-)
  • 26.5.2015 11:57
    Předem musím poděkovat Vítkovi za bleskové zveřejnění článku z pěkných míst naší vlasti. Je vidět že tě psaní baví a popis tebou navštívených míst nemá chybu. Už se těším na letošní začátek července, protože týden strávíme pouhé 3 km od Karlštejna....Koněpruské jeskyně už jsme viděli, ale je toho pořád hodně, co objevovat. A tvůj článek je pro mne vydatnou inspirací. Díky moc.....
  • 26.5.2015 8:05
    Opět poutavý příspěvek z krásného koutu Čech. Mám to tady také moc rád a když je příležitost, tak se sem vracím. Díky Vítku.

Zpět na příspěvek Na návštěvě v Českém krasu.