Na Klokočské skály - diskuse

• Re:
    30.5.2013 15:16

Děkuji všem příznivcům a milovníkům Českého Ráje za to, že se mnou sdílí mé nadšení s touto krásnou krajinou.

• 30.5.2013 14:14

Moc pěkný popis moc pěkných míst. Byli jsem tam zatím jenom dvakrát, ale moc rádi se do Českého ráje - kamkoliv - opět jednou vrátíme ...

• 30.5.2013 10:08

Tradičně hezký cestopis z krásných míst. Český ráj mám celkem slušně prochozený pěšky i proježděný na kole, ale stejně - nebo možná právě proto - se sem velmi rád vracím. Rotštejn a Klokočky navíc patří k tomu nejhezčímu, co může návštěvník Českého ráje vidět ...

• 29.5.2013 21:06

Český ráj jsem pořádně navštívil až vloni v létě, ale tolik mě nadchnul, že se ho budu snažit projet, či projít křížem krážem, abych toho co nejvíce poznal. Loni jsem navštívil hrad Kost a Valečov, letos, pokud se mi to podaří, tak se chci podívat na Trosky. Ale ono i jen samotné klidné procházení či projíždění Českým rájem je něco úžasného. Je tu klid, ta vůně z jehličnatých lesů.... jednoduše, když to zhrnu, krása. Samozřejmě ale také musím pochválit tento hezky napsaný cestopis.

• 29.5.2013 20:04

Cestopis z mé nejvíce oblíbené oblasti ČR jsem si prostě musel přečíst. Dobře napsáno, hezky se cestopis čte a vše vidím živě před očima. wink

• 29.5.2013 19:35

Moc hezký cestopisSmile, jak jsem se dočetl jsou lidé, kteří chodí podle map a já k nim také patřím.  Honza

• 29.5.2013 19:22

Taky by se mě moc líbil takový výlet!!!!! Vskutku moc hezké......!