MILIČ A IZRA - diskuse

• RE> ŘOPíky
    23.6.2010 17:54
    Dík za poučenie aj info. Určite sa tam zase vyberiem. Inak ta zelena hrebeňovka po štatnej hranici "funguje", aspoň v úseku Skároš - Veľký Milič - prešiel som to pred časom. Snáď sa prinútim aj niečo o tom napísať...
    HonzaV
    ŘOPíky
    11.5.2010 21:19
    Krásný článek, ale dovolím si opravit jednu nepřesnost. Na hraně Kamennej Hory je objekt LO vz.37 číslo 237/A-120 ! Dvoustovka č.238, onen "najúchvatnejší ROPík v SR" se nachází cca 400 m vzdušnou čarou jižněji na vrcholku Malej Kamennej. Objekt č. 237/A-120 byl do roku 2009 odbornou veřejností považován za nepostavený. Oba jsou součástí nádherných scenérií, jako by vystřižených z čínského obrazu. Pokud mohu doporučit - vraťte se ještě jednou. Nebudete litovat.
    dievca
    kopaska
    19.7.2009 18:53
    este som na tejto chate nebolo na o niekolko dni tam ideme na 3-dnový pobit ..o tejto chate rozparvaju same dobre veci takze sa na nu velmi tesim uz sme ju boli pozriet z vonku a hned som vedela .kde staravim leto.VELMI SA TESIM
    Girl
    chata kopaska...
    18.6.2009 9:29
    16 a 17 juna sme boli zo skoly na vylete na tejto chate..Bolo tam uzasne skvely vyhlad na prirodu a nicim nerusene okolie..na chatu to bolo fakt luxusne.Skvele vybavena chata vonku pred chatou su drevene lavicky..a dost velky priestor na niejaky sport..bolo tam fakt super plno odporucam navstivit.ju.
    anonym
    izra a chata kopaska
    18.6.2009 9:26
    Dna 16. a 17 juna 2009 sme sa zučastnili vyletu na jazere Izra a na chate Kopaska . Z chaty bol nadherny vyhlad na Ukrajinu a prostredie okolo chaty bolo nadherne.Taktiež nadherny les a pred chatou bola luka na ktorej sme sa mohli hrať.Každemu odporučame zučastniť sa vyletu na chate Kopaska je tam super.
    Martin
    Oblast Milica je velmi zaujimava
    16.10.2007 12:13
    Skoda, ze som tento clanok necital skor, ako som sa tam potuloval - bol by som vyuzil niektore tipy. Mam 2 poznamky: Aktualne vedie v ramci Slanskych vrchov po celej juznej hranici s Madarskom zelena turisticka znacka. Zrejme tato trasa bola oznacena len nedavno, na mapach zatial nie je. Urcite stoji za to tadial prejst. Je tam dost znacne prevysenie, striedanie luk aj lesov a miestami aj velmi pekne vyhlady. Jeden z tych spominanych bunkrov som nasiel aj medzi vrcholom kopca Skala a asfaltkou veducou od Izry do Kalse. Bol tiez velmi pekne zachovany, co ma ale nemilo prekvapilo, boli vrecia a igelitky s odpadom vo vnutri. Dost zvlastne miesto pre odpadky, ci uz pochadzaju z chaty na vrchole kopca, alebo z ineho zdroja. Mimochodom, ten spam nizsie by mal niekto zmazat.