Mauricius, ženy na cestách - diskuse

Ronys
    Točené pivo
    24.7.2021 12:22
    Zdravím, mají tam točené pivo normálně v plážových restauracích?
    Kamila
    Cestovka
    20.8.2018 14:42
    My mame v planu s cestovni kancelari yacht wedding na Mauriciusu svatbu, uz se moc tesime!
    jarkamodra
    take mauricius
    26.10.2017 13:28
    Také jsme se nakonec rozhodli pro Mauricius :-)
    Lenka
    Podekovani
    27.3.2017 16:29
    Děkuji za cestopis, my jedeme díky svatba-v-zahranici.eu tento rok na podzim na Mauricius na svatbu, tak jsem ráda za každé info. :-)
    Kateřina
    Re:
    17.8.2015 16:14
    Dobrý den, moc pěkný a užitečný cestopis. Na konci ledna se s kamarádkou právě také chystáme na Mauricius a ubytovány budeme nejspíše na Grand Baie. Rovněž chceme výletit po okolí a jelikož jsme studentky, tak upřednostňujeme co nejlevnější možnosti, a tak bych se Vás chtěla zeptat, zda-li si nevzpomenete na název místní cestovní kanceláře, přes kterou jste výlety absolvovaly. Mockrát děkuji za odpověď Kateřina
  • 20.4.2015 7:44
    Moc děkuji za pochvalu, vážím si toho a pochvala je inspirací pro další příspěvky. Měla jsem o Mauriciu, Keni a Číně přednášky u nás v knihovně a lidé mají zájem, tak snad to má, ještě v dnešní době, smysl.
  • 19.4.2015 19:30
    Bezvadně napsaný cestopis! Smekám a máte můj obdiv, odvaha vám nechybí a ta je pro cestování velkou výhodou. :-D

Zpět na příspěvek Mauricius, ženy na cestách