LONDÝN - London Eye, Trafalgar Square, Palace of Westminster, Big Ben, Piccadilly Circus… Eurotunel. - diskuse

• 27.4.2016 8:58
    Anička se opět "pochlapila" a předvedla tradičně skvělý cestopis i fotky (je na nich tentokrát ale nějak moc lidí, ne?). A protože jsem ji v návštěvě Londýna o několik let předběhl, dovolím si pár poznámek. Výhled z London Eye jsem neabsolvoval, ale podle fotek stojí za to. Národní Galerie je fantastická, bezplatná a díky velikosti poměrně vyčerpávající. Do Anglie jsme cestovali trajektem, ale při návratu Eurotunelem jsme si pod mořskou hladinou zahráli volejbal, čímž se dodnes pyšním. A musím Aničku speciálně pochválit za geniální titulek ke snímku č. 27 ...
  • London Town
    14.4.2016 8:16
    Nevím jestli to bude Anička znát, Paul McCartney, ač z Liverpoolu, kdysi napsal a natočil (s Wings) krásnou desku i úvodní písničku, tak první sloka: Walking down the sidewalk one purple afternoon, I was accosted by a barker Playing a simple tune upon his flute. Toot toot toot toot. Silver rain was falling down Upon the dirty ground of London town.
  • 4.4.2016 17:08
    Velmi poutavé a zábavné počteníčko, Aničko. A i ty obrázky musím (jako vždy) moc pochválit!
  • 4.4.2016 9:25
    Pěkné :-).

Zpět na příspěvek LONDÝN - London Eye, Trafalgar Square, Palace of Westminster, Big Ben, Piccadilly Circus… Eurotunel.