KRÁLÍKY 2014 - 5. Cesta do "Půlnočního království" - diskuse

• Protože
    13.1.2015 8:14
    Protože to v okolí celkem znám, mohu potvrdit, že Franta popsal vše celkem správně. Po té cestě u Mezilesí, co hledali ten smírčí kříž jsme onehdy jel na kole, když jsem bláhově přejel jednou přechod v Bartošovicích, že si prohlídnu tady tu stranu Gór Bystrzyckich. Nebyl to dobrý nápad.
  • 12.1.2015 18:16
    Zdá se, že se vám při parkování v Miedzygorze přálo štěstí víc, jak nám před léty. Ale vodopád je to pěkný.
  • 12.1.2015 6:42
    Mooooooooooooc pěkně jsi to napísal. Až jsem se musel opět zaradovat, že jsem se této vydařené akce sám zúčastnil. Úžasný je ovšem závěr článku. Doufám, že to nebude číst nikdo z Ministerstva dopravy nebo Ředitelství silnic a dálnic, protože to by se u nás už na stavu komunikací nezlepšilo nic. Na druhém straně je pravda, že to co jsme viděli ten den v Polsku, je opravdový unikát ...
  • 11.1.2015 14:32
    Výlet jste si tedy udělali pořádný, to se musí nechat. Co mě ale dostalo je ta cedule konce obce Jódlow u té polňačky, nebo je to silniční komunikace, ani bych se ničemu nedivil podle toho stavu ostatních polských komunikací.

Zpět na příspěvek KRÁLÍKY 2014 - 5. Cesta do "Půlnočního království"