KRÁLÍKY 2014 - 4. Plahočina na Zemskou bránu - diskuse

• 17.8.2015 22:53
    Moc poutavě napsané, také jsem tu šla a úplně to vidím. Šli jsme z Mladkova přes Zemskou bránu na Pastviny a měli jsme dost teplo.
  • 2.1.2015 10:42
    I když jsem tu cestu prošel také, tak poutavě bych ji každopádně vylíčit neuměl! Na to musí být talent.
  • 29.12.2014 3:41
    Bob má víceméně pravdu. Já zažil na Pastvinách krásné počasí jen jednou ... a to jsem tam pro změnu asistoval u akce, kdy vytáhli z vody nějakého utopeného mladého Albánce. V každém případě se ti článek tradičně moc povedl, stejně jako fotky. Jenom mě až překvapilo, jak jsi byl tentokrát silně romanticky rozněžnělý.
  • 26.12.2014 23:45
    Ten pohled u té Žižkovi studánky na Tebe Franto hovoří za vše :-) Cestopis opět povedený, ty Tvé články si člověk prostě musí přečíst, i když už mu oči sotva drží v provozním stavu (a že bych si ten cestopis mohl přečíst až další den). :-)
  • 26.12.2014 19:00
    Spousta zajímavých fotografií doprovází velice interesně napsaný článek, jak je u Františka již dobrý zvykem. Moc hezké a dobře se to čte.
  • Zamračeno
    26.12.2014 15:44
    Na Pastvinách a hezky? Františku kdes to viděl. Coby kluk jsem tady hodně jezdil s rodiči, bo tatínkova rodná firma zde měla podnikovou chatu. Co si pamatuju, z týdne 5 dní propršelo a zbytek bylo jakž takž. I v tom jsme se koupali skoro každý den, co večer byl nějaký táborák (televize na chatě nefungovala), nebo se hrály karty. I přes to mám Pastviny rád a zbytek okolí v cestopise jakbysmet. Inu, napsals to, že si to krásně představím, protože to na tom Česko-moravsko-kladském pomezí celkem dobře znám.