Kola jaro 2016 pt. 2 – Ostaš a drsné uvítání - diskuse

• Re: Re:
    31.5.2016 8:24
    Ono v té chvíli nešlo ani tak o špinění rukou jako spíše o šok. I ti razantnější z nás poklesli minimálně v oblasti čelisti. A je fakt, že takovou rozsáhlou sbírku sprostých slov, kterou na nás uvedený občan vytáhl, jsem neslyšel snad ani na vojně ...
  • 17.5.2016 22:11
    Ty výhledy jsou parádní. Co se týče toho rozzuřeného občana, je to těžké. Jestli někdo v minulosti postavil na jeho soukromém pozemku cestu, není dobře. Ovšem, jestli se cesta veřejně využívá a ještě k tomu nikde očividně není žádný zákaz vjezdu cyklistům, není v tom případě co řešit. Ať si to ten občan ráčí vyřídit s místní samosprávou- tedy obcí a neřeší to s nevinnými cyklisty, kteří nemají šanci tušit, že tam je něco špatně.
  • Re:
    17.5.2016 18:16
    Víš, ten výlet byl tak hezký, že jsme si nechtěli špinit ruce.
  • 17.5.2016 17:57
    Hezky jsi připomněl má milovaná místa. A tomu holomkovi jste měli dát do držky, když vás bylo víc!