Jizerskými horami přes Lužické hory do Pekelných dolů, 8.část. Skalní hrad Sloup, Sloupská skalní města, Pusté kostely, Pekelné doly. - diskuse

• 14.8.2018 21:18
    Tak tohle máme za sebou. Tuhle oblast jsem si zamilovala. Měli jsme štěstí, že celý den bylo krásně, zato v noci přišla taková bouřka, že blejskalo ze všech stran a skoro celou noc lilo a foukal příšerný vítr. Spali jsme naštěst v autě, ale na okraji lesa a byli rádi, že na nás nic nespadlo.
  • 28.7.2018 23:13
    Konečně jsem se po dlouhé době dostal i k Tvým příspěvkům a koukám, že si potuloval v končinách , která jsou mě známá a blízká. Na Sloupu jsem též byl před nějakým časem, akorát počasí mi tedy vyšlo lépe, ale co, i za deště se dají objevovat krásy naší krajiny. Sám nějak v poslední době nestíhám vyrážet na výlety, ale už se to lepší. Teď jsem měl na výlety poměrně úspěšné období, takže i nějaký ten článek na turistiku od mé maličkosti opět přibude. Jeden tu už po dlouhé době opět je. :-)
  • 28.7.2018 19:18
    I přes to nepříznivé počasí to asi byla jedna velká PARÁDA! Už se do té oblasti léta chystám... a zatím nic.

Zpět na příspěvek Jizerskými horami přes Lužické hory do Pekelných dolů, 8.část. Skalní hrad Sloup, Sloupská skalní města, Pusté kostely, Pekelné doly.