Hrad Bouzov, Loštice – Olomoucké tvarůžky, Arboretum Bílá Lhota - diskuse

• 6.1.2015 9:33
    Vzhledem k tomu, že popisovaná místa znám opravdu hodně důvěrně (na Bouzově jsem např. fotil i synovcovu svatbu), tak jsem se nejvíc těšil na přiloženou fotodokumentaci. A jako obvykle jsem byl velmi potěšen ...
  • 5.1.2015 11:01
    Ta fotka se siluetou Bouzova je úžasná, samozřejmě ostatní jsou také výborné. Všechny popsané místa znám dobře a byli jsme zde několikrát. Text také nemá chybu, takže jsem rád udělil jedničku v hodnocení.
  • Lošticko
    5.1.2015 8:51
    Protože okolí Loštic a Bouzova máme skoro za humny, tudíž je beru jako skoro domácí, nezbývá než velmi pochválit pěkný článek i tradičně kvalitní obrazový doprovod.
  • 3.1.2015 18:40
    Co k tomu dodat - parádní článeček! A po prohlídce jsme dostal strašlivou chuť na něco dobrého z tvarůžků, bohužel moje milovaná dnes uvařila "jen" svíčkovou...

Zpět na příspěvek Hrad Bouzov, Loštice – Olomoucké tvarůžky, Arboretum Bílá Lhota