Chabařovice kdysi a dnes... - diskuse

• Re:
    15.6.2013 8:42
    S potěšením zjišťuji, že stále více ještě nedávno zdevastovaných míst prochází rekultivaci a opět se stávají turisticky atraktivní.
  • 14.6.2013 20:44
    Krásný a vyčerpávající článek, když jsem do dneška slyšel Chabařovice, předtavil jsem si těžbu uhlí a povrchové doly, ale ne nadarmo se říká "nezažiju neuvěřím". S tím parním mlýnem to je ostuda, dědictví našich předků by jsem si měli vážit. Honza
  • 14.6.2013 17:19
    Dobrý den Vítku! Jistě jste si přečetl v článku, že se stále provádí okolo jezera rekultivace, která nebude podle mě jen tak rychle hotová a tak je jedině správné že je zákaz chodit po nevyznačených cestách, ale jen po těch určených. Možná, že chybí od Trmic i Chabařovic upozornění, které je v Roudníkách, to nevím. Já se tam chci vydat v co nejkratší době z Roudníků. Myslím si, že podle mapy je odtud k jezeru nejblíže a také jak jsem to i sama viděla z autobusu. Jinak děkuji za pochvalu:-)!Zdravím! M.R
  • 14.6.2013 14:44
    Asi moc nechybělo a málem jsme se v Chabařovicích potkaly. Ve středu 12.6. jsem tu byl. Dělal jsem takový zhruba 50. km okruh na kole přes Habří, Chabařovice, Chlumec atd. Jedna věc mě ale vrtá hlavou. Jak píšete, tak k jezeru Milada by měl být volný přístup, ale když jsem k němu přijel od Habří po cyklostezce číslo 3009, tak na křižovatce cest do Radejčína, Chabařovice atd.byla výstražná cedule, že k jezeru se nesmí a porušení tohoto příkazu se trestá až pokutou 15 000 Kč. Až ze strany od Roudníků jsem zjistil, že je povolený pohyb jen po vyznačených cestách. Mimo ně ne. Tak nevím, jak to je. Ale jinak, tento Váš cestopis musím opět pochválit, krásně napsaný.

Zpět na příspěvek Chabařovice kdysi a dnes...