Bohdíkovské skály - diskuse

• Re:
    24.4.2013 8:20

Jedna z nich byla až podezřele tajemná, ta druhá šeptala něco, co by se při jisté dávce fantazie dalo považovat za volání Franto, Franto. A asi to mě inspirovalo k tvorbě.

• Re: Snad
    24.4.2013 8:17

Do jisté míry máš pravdu, ten vápenec tam je taky. Ale podle jedné moudré mapy by se zde měly nacházet převážně materiály v textu uvedené ...

• Snad
    24.4.2013 7:02

Jen by Mareček neměl urážet Hanušovickou vrchovinu. Mezi Bohdíkovem a Komňátkou se nachází na úpatí tzv. Jeřábské hornatiny. Tj. nejvyšší části zmíněné vrchoviny. Hornatina je v odborném názvosloví celek, kde absolutní výškové rozdíly přesahují 600m, tzn, že jsou to vlastně hory. A v tomto případě 100%. Jeřáb je tisícovka. Pahorkatinu máš hledat někde v Tršicích. Na ty skály se dívám často, teď z jara bez listí je na ně líp vidět. Sice jsem to nezkoumal důkladněji, ale klidně by to mohl být i ten vápenec. Ten se táhne až k Alojzovu - viz Větrné díry. Rula je až u Rudy, kromě skály u Mýta je to právě svah nad nádražím, resp. jak je skládka dřeva, tam je té ruly habaděj.

• 24.4.2013 0:10

Je vidět, že i mezi kyklisty se najde výjimka, která si všímá. Pěkné to je.

• 23.4.2013 22:12

Hezké sklalky a když jsem četl o kole, tak už jsem kolo dopumpoval, ale nechám ho odpočinout až do květnového výstupu na Milešovku. Nemůžu si dovolit byť sebemenší úraz. Mám přislíbenou účast z mnoha směrů a musím to ošéfovat.

• 23.4.2013 20:17

Naprosto brilantní cestopis ... jen jsem se chtěl zeptat - ty dvě vyšší a věžovité skalní dámy se po mně náhodou neptaly ? Mám pocit Deja vu, ale na těchto místech jsem pěšmo nikdy nebyl.