Petr.vf

Petr Harant

Jsem nadšený fotograf a turista. nejraději mám hory a to jak naše, tak zahraniční. většina mých výletů proto směřuje do…

Příspěvky sleduje: 0 turistů
Počet příspěvků: 21
Průměrná známka příspěvků: 1,08
Počet přečtení příspěvků: 146 753

Příspěvky uživatele Petr.vf

Počet příspěvků: 21

Alpy - Ferratistický výlet - Dachstein a spol
Stejně jako vloni i letos si chceme s kamarády jet zalézt nějakou tu zajištěnou cestu. Letos ovšem nejedeme s cestovkou ale na vlastní pěst. Po několika poradách padlo rozhodnutí jet do Ramsa…
Cílem naší letošní dovolené budou Moravskoslezské Beskydy. A to především jejich východnější část okolo Jablůnkova. Plánujeme zde prochodit co nejvíce turistických cest.Den první - Sobota :N…
Jedeme autem do Dobrovic, zde zaparkujeme na náměstí (neplacené parkovné) a dále jdeme pěšky Krásná příroda okolo Dobrovic - přírodní rezervace Chlum Dobrovické museum Lze se najíst v Dobro…
Jedeme do vesnice Bezděz, kde necháme vůz na palceném parkovišti 40kč. Jedeme na zříceninu hradu Bezděz nedaleko Bělé p. Bezdězem je možné se najíst přímo ve vesnici Bezděz - u parkoviště je …
Jedeme autem do Nové Vsi u Bakova. Odtud půjdeme pěšky na Klokočku a zpět Nádherná příroda okolo říčky Rokytky plná mokřadů a luk. Kaple sv. prokopa s Léčivým pramenem. Památník Osvobození Po návratu do Nové vsi doporučuji zajít na výbornou česnečku do místní hospůdky "Restaurace Jizera", nebo si zajít na oběd, či večeři do asi 300m vzdálené restaurace Klokočka v Malé Bělé. Z Nové Vsi u Bakova vyrážíme po červené t…
Podzim se přiblížil a tak s vidinou zlatavého listí jsme se vydali na okruh Podtroseckým údolím. No nakonec zlatého listí zas tolik nebylo, ale výlet to byl hezký. Hrad Trosky Krásná přírod…
Rax Alpe - víkendový ferratistický kurz : K lezení jsem se dostal teprve nedávno. Můj kamarád a kolega z práce mě vzal do Suchých skal, kde jsem si vylezl jednoduchou cestu na pískovci. A ch…
Po zabalení všech potřebných věcí vyrážíme z Luštěnic v sobotu ve tři hodiny odpoledne. Provoz prakticky žádný, takže cesta rychle ubíhá. Míjíme Jičín, Novou Paku a Trutnov. Po 2,5 hodinách j…
Den první : Vstávám brzy, abych stihl autobus z Luštěnic do Nymburka, jede v 5:56. Už v 6:20 jsem v Nymburce a kupuji lístek na vlak. Do Trutnova stojí 170kč. Rychlík přijíždí na čas v 5:56,…
Jedeme autem do Nosálova, odkud půjdeme pěšky na Vrátenskou horu a Housku Auto nechváme na nevelkém parkovišti u hospody "U Nás" a odtud pokračujeme po modré turistické trase, která nás poved…
Do Osvětimi jsem jel jako účastník školního výletu. Sice nejsem již delší dobu ve škole, ale jelikož mladoboleslavská Obchodní akademie pořádala tento zájezd a moje sestra na tuto školu chod…
  Tentokrát to bude cestopis-necestopis z „válecí" dovolené ve slunné Itálii. Vyrážíme vpátek navečer a přes Znojmo, Vídeň, Klagenfurt, Padovu a Bolognu k ránu konečně dorážíme do našeho cí…
Šumava a jižní Čechy : Na dovolenou na Šumavu jsme chtěli jet už dávno. Letos jsme ale naše rozhodnutí konečně dotáhli do konce. Rozhodovali jsme se mezi hotelem a kempem. Nakonec padla volb…
Jeseníky :  První den - příjezd :Z domova jsme odjížděli zhruba v 9 hodin ráno po vydatné snídani... Jeli jsme samozřejmě podle navigace. Nymburk, Poděbrady, Hradec - nová dálnice je opravdu…
.: Zell am See - Rakouské Alpy : Den první : Jelikož jsme v loňském roce absolvovali dovolenou v Jeseníkách, řekli jsme si, že pojedeme za větším horstvem. Vybrali jsme rakouské Alpy - měste…
 Od Humprechtu se vydáváme po žluté turistické značce směrem na Nepřívěc. Cesta klesá a posléze stoupá mozaikou nádherně barevných polí - žlutá řepka, zelené obilí, ale i neoseté hnědé lány vytvářejí krásnou barev…
Okruh měří celkově 14,5km a zvládne ho každý běžný turista zhruba za 4 hodiny. Fotografovi to pak bude trvat samozřejmě déle. Auto necháváme na Parkovišti pod Valečovem.Odtud přes hradní nádvoří pokračujeme po červené směrem na Drábské světničky. Míjíme několik rozkvetlých luk a přes vesničku Skalka dojdeme až ke Klamorně. To je starodávné sídliště. Je odtud nádherný výhled. Odtud stále po červené dojdeme až na Drábsk…
Auto necháváme na parkovišti pod Humprechtem (parkovné 50kč). - Humprecht - Turistická známka 145 - Libošovice - Kost - Turistická známka 150 - Plakánek - Vesec - roubená stavení Svačinu jsme si vzali s sebou. Je možno se najíst u kosti, případně v Sobotce na náměstí Krásná příroda Českého ráje, Hrad Kost, údolí plakánek, roubenky ve Vesci Od Humprechtu se vydáváme po žluté turistické značce směrem na Nepřívěc. Ce…
Tentokráte je naším cílem oblast Hruboskalsko. Auto necháváme na parkovišti v Sedmihorkách, kde zároveň kupujeme turistickou známku. Za krásným výletem do přírody - Sedmihorky - Turistická známka 994 - Hrubá skála - Turistická známka 148 - Valdštejn - Turistická známka 147   Občerstvili jsme se na Valečově, kde je příjemná hospůdka - no spíše rychlé občerstvení Nádherné výhledy do okolí a panenská příroda. Překrás…
Dnes se  vydáme na klasickou trasu - Valečov -> Klamorna -> Drábské světničky -> Krásná vyhlídka -> Mužský -> Valečov. Jedeme autem a to  necháváme na Parkovišti pod Valečovem.   - Valečov …
Tentokráte je naším cílem oblast Hruboskalsko. Auto necháváme na parkovišti v Sedmihorkách, kde zároveň kupujeme turistickou známku. Odtud míříme po zelené značce směrem na Hrubou Skálu. Cesta nejdříve stoupá a pak postupně padá do údolí plného pískovcových věží. Oblast je doslova rájem pro horolezce. Zelená nás vede okolo sochy Sv. Prokopa až k Myšímu průchodu, kterým se po několika schodech dostaneme na Hrubou skálu…